Royale Clans – Clash of Wars
طرفداران بازی های استراتژیک شاد باشید.زمان جنگ های حماسی و دوئل های سخت رسیده است.کارت هایی را که پشت آنها موجودات این رویال کلنزشامل اژدهاها و شوالیه ها،زامبی ها و مومیایی ها،رابت های مبارزه ای و سوسمارها بزرگ و همچنین بسیاری موجودات باور نکردنی دیگر ارائه شده است را کشف کنید.دشمنان خود را با نابود سازی برج های دفاعی آنها و محاصره سربازانشان شکست دهید.
با هر پیروزی در این بازی شما تاج پادشاهی را دریافت خواهید کرد و درمیدان مسابقات شهرت خواهید یافت.
این بازی یک بازی سرگرم کننده بسیار عالی است.
شما باید برای بازی به اینترنت دسترسی داشته باشید.
ویژگی های بازی:
دارای بسیاری از گزینه های تاکتیکی و کارت های قابل جمع آوری است.
یک مبارزه آنلاین بسیار خوب.مبارزه ای پویا به صورت بازیکن در مقابل بازیکن همچنان که در مبارزات COCمشاهده کرده اید.این بازی صدها بازیکن را که همیشه آماده مبارزه اند تا بتوانند تاج پادشاهی را کسب کنند به چالش می کشد.تاکنون این بازی بهترین بازی بوده است.
در این بازی برنده باشید و گنجینه ی عظیم جواهرات را به چنگ آورید.کارت های قدرتمند جدیدی کسب کنید و کارت هایی که از قبل در اختیار داشته اید را ارتقا دهید. رویال کلن خود را بسازید و آن را مملو از ماشین های جنگی و سربازان حرفه ای کنید.
به صورت رایگان الماس دریافت کنید.
گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک های اصلی موجود در بازی شما رابه فضا و منظره تماشایی جنگ هدایت می کند.
یک ارتش شکست ناپذیر بسازید و با دشمنان خود مبارزه کنید.سربازان خود را به سمت فتح برج های دشمنان خود هدایت کنید و در این را از موجودات خطرناک خود استفاده کنید وبرج دفاعی پادشاهی خود را نیز ارتقا دهید.
در عرصه های مختلف جنگ زنده بمانید و قهرمان واقعی این بازی باشید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345