Guild of Heroes – fantasy RPG
به گروه قهرمانان بپیوندید و دریک دنبای پر از ماجراجویی و خطر با نیروهای شریر مبارزه کنید.در این بازی شما می توانید شکوه و جلال خود را به جهانیان نشان دهید.شخصیت های بازی خود را مجهز کنید و به مهارت های خود سرعت بخشید.شمشیر بازی و نیروهای جادویی را در این بازی تمرین کنید.
این بازی یک بازی واقع گرایانه،رایگان و دریک سبک بسیار عالی است.این بازی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها مناسب است.گیم پلی ساده و راحت این بازی سبب شده که این بازی از دیگر بازی ها متمایز شود.
مستقیم به میدان جنگ وارد شوید.رابط کاربری بصری این بازی به شما کمک می کند که بدون هیچ محدودیت زمانی مسیر خود را در بازی پیدا کنید.اما اگر می خواهید یک قهرمان باشید باید تلاش زیادی داشته باشید.

Guild of Heroes – fantasy RPG android game

در یک دنیای بزرگ و رنگارنگ بچرخید.سفری مخاطره آمیز را در مکان های منحصر به فرد بازی که در آن اسرار زیادی پنهان شده است آغاز کنید.در این سفر شما باید از دشت های وسیع،جنگل های انبوه و غارهای بسیار بزرگ و نیز سیاه چال ها عبور کنید.
دشمنان خود را نابود کنید.هریک از دشمنان شما مهارت ها و ویژگی های منحصر به فرد دارند.نقطه ضعف های آنها را پیدا کنید و برای آنها فرصتی نگذارید که منجر به شکست شما شود.
روسای قدرتمند بازی را شکست دهید.فرزندان تاریکی به نیروهای تقریبا شکست ناپذیری تبدیل شده اند و تنها از پادشاه تاریکی می ترسند.شما باید برای دستیابی به آثار هنری باستانی آنها را از بین ببرید.
شخصیت بازی خود را مجهز کنید.شما می توانید سلاح ها و زره های خود را با استفاده از صدها قطعه ی موجود بسازید.
سحر و جادو های جدیدی را یاد بگیرید و آنچه که یاد دارید را ارتقا دهید و از آنها در مبارزات خود استفاده کنید.در این دنیا همه اجزا را می توانید با استفاده از نیروهای جادویی تحت کنترل قرار دهید.نیروهای جادویی خود را مهار کنید،با این کار شما می توانید قدرت های تاریکی را نیز تسلیم خود کنید.

Guild of Heroes – fantasy RPG android game

شانه به شانه دوستان خود بجنگید. آنها همیشه به شما کمک خواهند کرد که قویترین و خشن ترین دشمنان را شکست دهید.تیم جنگجویان خود را در کنار هم قرار دهید و برای چالش های هیجان انگیز آماده شوید.
با پیشروی در بازی می توانید شخصیت اصلی بازی خود را تغییر دهید.شما می توانید شخصیت هایی چون جنگجو،کماندار و جادوگر را جانشین شخصیت بازی خود قرار دهید.شما قادرید در هر زمانی شخصیت بازی خود را تغییر دهید و لازم نیست دوباره بازی را از ابتدا آغاز کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345