Real Car Parking 2017 Street 3D
آیا از دیگر بازی های شبیه پارک خودرو که دارای نارسایی در کیفیت گرافیک ها هستند خسته شده اید؟آیا دنبال بازی پارک جدیدی هستید که بتوانید هرچقدر که می خواهید خودرو خود را در آن پارک کنید؟
ما می دانیم که شما اینجا حضور دارید تا یک بازی را که کاملا مناسب شماست پیدا کنید.
بر خلاف دیگر بازی ها،ما بازی به شما ارائه می دهیم که دارای گرافیک های بسیار با کیفیت و مدیریت آسان پارکینگ با استفاده از سیستم حسگر و زاویه های مختلف دید با استفاده از دوریبن داخل خودرو و خارج خودرو و نیز دارای گزینه زوم باشد .
همچنین، در هنگام رانندگی در داخل خودرو خود ، آزاد هستید تا در هر جایی که می خواهید نگاه کنید، و این به شما یک حس رانندگی کاملا واقعی را ارائه می دهد. بنابراین ما یک تجربه واقع بینانه را در سطحی بالا تقدیم شما می کنیم.اما وقت را از دست ندهید.در این بازی شما می توانید یاد بگیرید که چگونه خودرو خود را پارک کنید و این در حالی است که شما همزمان از حضور در یک بازی عالی لذت ببرید و برای حرفه ای شدن در بازی تمرین کنید.و قطعا متعجب می شوید که چگونه توانسته اید در پارک خودرو خبره شوید.خیلی آسان است.با استفاده از راهنمای هوشمند این بازی نه تنها می توانید روش های ساده پارک را یاد بگیرید بلکه فرصتی برای تست این روش ها به صورت مداوم خواهید داشت.
منتظر چه هستید شروع کنید..
امکانات:
سنسور های پارکینگ
صدای واقعی ماشین
دوربین زاویه دید داخل خودرو
جزئیات داخلی
کیفیت گرافیک های واقع گرایانه
روش های مختلف کنترل
زاویه های مختلف دوربین 
حالت بزرگنمایی 
یادگیری علائم رانندگی و قوانین رفت و آمد
اتومبیل های خود را به صورت خودکار در پارکینگ ها پارک کنید.
ماشین های کلاسیک،فرمان ماشین های واقعی پارک خودرو را سخت می کند
نمایش نقطه پارک توسط مامور پارک خودرو


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345