Offroad Hilux Hill Climb Truck
یک رانندگی آفرود نامحدود و جدید را در این بازی تجربه کنید.این بازی یکی از بهترین و جدیدترین بازی های تپه نوردی آفرود است .با استفاده از خود رو های هایلوکس 4×4 یک بازی شبیه سازی واقع گرایانه و مسابقه ای را تجربه کنید که شما باید در آن با عبور از موانع به وسیله ماشین آفرود خود از تپه ها بالا بروید.
راننده های آفرود باید در جاده های پر از تپه و در کوه ها خودرو هایلوکس خود را کنترل کنند. در این بازی شبیه سازی شده جدید و هیجان انگیز به یک راننده واقعی آفرود تبدیل شوید.سوار اتومبیل آفرود خود شوید و محموله را به مقصد برسانید.تمام خودروهای آفرود موجود در این بازی جدید و پرسرعت هستند.
این ماشین ها مانند دیگر ماشین های موجود در بازی های دیگر از جمله تریلی،کامیون و دیگر ماشین ها سنگین نیستند.بنابراین شما می توانید به راحتی تمام مهارت های رانندگی خود را در هایلوکس های این بازی تست کنید.
آیا شما می توانید وظیفه و مسیر خود را مانند یک راننده حرفه ای خودروهای آفرود2017 در زمانی که ارائه شده به اتمام برسانید؟
کمربند ایمنی خود را ببندید و برای نمایش مهارت های حرفه ای و هیجان انگیز رانندگی خود با ما همراه شوید و به یکی از رانندگان حرفه ای آفرود که محموله ها و بارها را بدون هیچ آسیبی به مقصد منتقل می کند تبدیل شوید.ماشین خود را به راحتی پارک کنید و بار را تحویل دهید.سطوح مختلفی برای حالت گیم پلی در این بازی طراحی شده است.یک راننده آفرود حرفه ای و متعصب باشید و در محیط های مختلف به رانندگی خود ادامه دهید.
نیازی نیست برای ترافیک های موجود در شهر ترمز کنید و می توانید با خودرو های رقیب مسابقه دهید،بنابراین شما می توانید هر طور که دوست دارید رانندگی کنید و به گونه ای با سرعت بروید که پلیس نتواند شما را تعقیب کند.فیزیک واقع گرایانه خودرو ،دنده های اتوماتیک،کنترل های واقع گرایانه،نقشه جزئیات آفرود و ماشین های کلاسیک 6×6 این بازی به شما حس واقعی رانندگی با آفرود را منتقل می کند.منتظر چه هستید همین حالا این بازی را دانلود کنید و حس رانندگی در تپه ها را تجربه کنید.
امکانات:
کنترل های فرمان داخلی که قطعا بهترین ها در App Storeاست.
گرافیک های سه بعدی و شگفت انگیز که این بازی را به صورت واقعی طراحی کرده است.
مسابقه با سایر جیپ های 6×6 
فرار از پلیس با سرعت زیاد خود
وجود هایلوکس های هامر 4×4،لندور،پیکاپ در رنگ های جذاب
زاویه دوربین در حالت های مختلف
طراحی سه بعدی خودرو های آفرود
جدیدترین تجربه پارک در پارکینگ
مسابقه با سایر وسایل نقلیه
گیم پلی شگفت انگیز
یک بازی بسیار جالب

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345