Multi Level Parking 5: Airport
این بازی بهترین و بزرگترین بازی پارکینگ طبقاتی است.
ده ها ماموریت رانندگی مختلف در این بازی وجود دارد.فضای خود را در پارکینگ فوق العاده واقعی فرودگاه پیدا کنید.برای یک رانندگی سرعتی و دریفت زدن مسابقه بین المللی را مشاهده کنیذد.
به سرعت در باند فرودگاه حرکت کنید شما حتی می توانید اتوبوس های فرودگاه را برانید.این بازی بهترین بازی پارکینگی است که تابه حال تجربه کرده اید.
این بازی یک مسابقه معمولی نیست.بازی پارکینگ طبقاتی با چالش هایی چون پارکینگ ها و جاده های پر از مانع و شگفتی آفرین شما را مدت ها سرگرم خواهد کرد.
برای تست مهارت های رانندگی خود آماده باشید.وارد جاده شوید و مهارت های خود را نشان دهید اما مهم تر از همه مواظب باشید که سقوط نکنید.
*15 ماشین منحصربه فرد
شما می توانید هر یک از ماشین های این بازی را که شامل موارد ذیل است را انتخاب کنید:ماشین های اسپرت،suv،لیموزین های لوکس، ماشین های حرفه ای پرسرعت،ماشن های 4×4و اتوبوس های فرودگاه.همچنین می توانید مهارت های پارک خود را با هریک از این ماشین ها تست کنید.
*عبورو مرور واقعی
در میان دیگر رانندگان رانندگی کنید و مراقب ترافیک باشید.مواظب باشید ماشین خود را به ماشین های اطراف نکشید.شما می توانید ترافیک های آینده را پیش بینی کنید و در زمان مناسب واکنش نشان دهید.
*نقشه زیبا فرودگاه
شما می توانید در تمام بخش های این فرودگاه بزرگ بچرخید و جزئیات و مناطق مختلفی را در آن پیدا کنید.
خودرو خود را انتخاب کنید و در اطراف فرودگاه رانندگی کنید و ماموریت ها و چالش های خود را کانال کنید.
*بازی رایگان
حالت اصلی بازی 100 درصد رایگان است.حالت های اضافی بازی که قوانین را کمی تغییر می دهند تا بازی آسان تر شود را می توانید با پرداخت های درون برنامه ای خریداری کنید.


امکانات :
مجموعه عالی خودرو ها:15 ماشین منحصر به فرد در این بازی وجود دارد که شما می توانید آنها را برانید و پارک کنید.
پارکینگ های بسیار عالی:پارکینگ های طبقاتی و روباز
فرودگاهی متحیر کننده :رانندگی در باندهای فرودگاه بین المللی
ماموریت حرفه ای پارک 
کاملا رایگان
کنترل ها:کنترل دکمه ای و نیز کنترل با شیب ساختن گوشی
دوربین ها:دوربین های چند گانه شامل زاویه دید اول شخص


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345