میلیا – درمان بیماری پوستی میلیا

اگر بخواهیم در این نوشته در مورد یکی از بیماری پوستی صحبت کنیم، ترجیح می دهیم در مورد میلیا صحبت کنیم. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم بیماری میلیا به برجستگی های کوچک روی پوست گفته می شود. این برجستگی ها به طور معمول به دو صورت سفید یا زرد رنگ می باشد. نواحی قابل هدف این بیماری پوستی در بین سینه ها، پیشانی، چشم و بینی می باشد. اگر می خواهید بیشتر بدانید همراه ما باشید. شاید بخواهیم انواع بیماری پوستی میلیا را برشماریم از گفتن آن ناتوان باشیم ، چرا که این بیماری دارای مدل های مختلفی می باشد که علت های آن نامشخص است. به طور کلی میلیا علائمی خاصی در خود ندارد که بخواهیم آن را تشخیص دهیم. در برخی افراد میلیا به صورت خارش خود را نشان می دهد. میلیا را نباید خیلی گنده دانست. چرا که در اغلب موارد بی ضرر است.

میلیا در افراد نوزاد بعد از چند هفته به خودی خود از بین می رود. در برخی افراد دیده شده است که این بیماری پوستی چند ماه ماندگار می شود ، یا به میلیای ثانویه تبدیل می شود. اگر میلیا دائمی شود باید توسط متخصص پوست بررسی شود تا درمان های جانبی شروع شود. متخصص پوست می تواند با روش های مختلف به درمان بیماری پوستی بپردازد. از جمله روش هایی که می توان برای درمان این بیماری پوستی نام برد کرایوتراپی ، پوست سایی و لایه برداری شیمیایی می باشد.

در برخی موارد متخصص پوست با دادن قرص های آنتی بیوتیک خاصی به جلوگیری از این بیماری می پردازد. در صورتی که شما هم بر روی سینه یا صورت خود این علائم را می بینید نگران نباشید. چرا که میلیا می تواند به راحتی درمان شود. در نهایت با ادامه پیدا کردن بیماری شما می توانید به متخصص پوست مراجعه کنید ، چرا که با روش های ذکر شده و روش های جانبی دیگر می توان به درمان بیماری میلیا کمک کرد.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود