Vikings Gone Wild

سپرها و تبر های خود را به دست بگیرید و آماده نبرد شوید.وقت آن رسیده که در این بازی وحشیانه عمل کنید.این بازی جالب ترین و تاکتیکی ترین بازی استراتژیک وایکینگ ها در Google Play است.قلعه نهایی خود را بسازید و قهرمانان قدرتمندی را استخدام کنید و دشمنان خود را نابود کنید.
سنگر ودژمحکم وایکینگ ها را بسازید.
از صدها ساختمان تهاجمی ،دفاعی و پشتیبانی و نیز دیگر ساختارها استفاده کنید تا یک دژ محکم و غیر قابل نفوذ برای وایکینگ ها بسازید و برای تهدیدهای رو به رشد دشمن آماده باشید.
با استفاده از نیروهای قدرتمند و قهرمانان مختلف یک ارتش نفوذ ناپذیر بسازید.
بزرگترین ارتش را با یاری گرفتن از کمانداران،جنگجویان وجادوگران بسازید و از قهرمانان افسانه ای وایکینگ ها مانند Thor, Loki, Freya و Ragnar برای هدایت سربازان خود در این جنگ های حماسی استفاده کنید.

Vikings Gone Wild android game

به صورت آنلاین و با بهترین متحدان در این بازی شرکت کنید.
برای تشکیل اتحاد های بزرگ و جهانی در سراسر جهان و نیز میارزه با گروه های متحد دیگر و نیز برای سلطه بردیگر قبایل با دیگر بازیکنان این بازی از طریق چت ارتباط برقرار کنید.
آیتم های حماسی مختلف را بسازید و نیروهای ویژه را فعال کنید.
قدرت قهرمانان و نیروهای خود را با ساختن آیتم های منحصر به فرد و قابل ارتقا که قدرت جادویی و افسانه ای خدایان Asgard نیز در آنها نفوذ دارد افزایش دهید.
گرافیک های طراحی شده بسیار زیبا
عصر وایکینگ ها را به گونه ای که هرگز در گذشته تجربه نکرده اید تجربه کنید وآشفتگی جنگ را با توجه به تصاویر دقیق و با شکوه موجود مشاهده کنید.
به وحشی ترین وایکینگ تبدیل شوید و قبیله خود را به سمت پیروزی هدایت کنید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345