(Wild Zombie Online(WZO
به بهترین بازی حیوانات وحشی خوش آمدید. در این بازی به شکار بپردازید.اگر شما آنها را شکار نکنید آنها شما را شکار خواهند کرد.
بر اساس قانون جنگل و در دنیای حیوانات تنها کسی زنده می ماند که قوی تر است.در این بازی شما به یک حیوان زامبی تبدیل می شوید و حیوانات وحشی را شکار می کنید.
در این بازی شما رشد می کنید و به بهترین شکارچی حیوانات تبدیل می شوید و به تعقیب و شکار حیوانات در حیات وحش می پردازید.شما باید هیولاهای غول پیکرونیز حیوانات وحشی دیگری که در مقابل شما مقاومت می کنند را شکار کنید.شما باید با شجاعت تمام با گوشتخواران قوی و خشن مقابله کنید و به گیاهخوارنی که در یک گله بزرگ در مقابل شما ایستاده اند ترس را القا کنید.آیا شما می توانید به یک شکارچی حیوانات وحشی تبدیل شوید باعث شوید تمام حیوانات از شما بترسند؟
این بازی دارای نقشه های متمایز و باشکوه است.


نقشه ها به صحرا، کویر سیبری، مناطق تحت پوشش برف و یخ؛ ساوانا و چمنزار وسیع مناطق گرمسیری تقسیم شده اند.همچنین نقشه های موجود شامل نقشه های منظم هستند که دارای محیط های طبیعی مختلف و همچنین نقشه های خاص مانند Monster Fieldمی باشد که برای جلوگیری از حملات حیوانات وحشی یا هیولا زامبی غول پیکر و گدازه های اژدها ارائه شده است. علاوه بر این، شما دارای نقشه هایی با ویژگی های مختلف و منحصر به فرد هستید.


ابزار های مختلف شکار:
شما می توانید شکار و حمله را در حملات جهت دارمانند توانایی تبدیل شدن به یک هیولا زامبی قدرتمند و یا فراخواندن یک زامبی با همان قابلیت ها و قدرت های حمله تجربه کنید..
ماموریت های مختلف:
شما می توانید با افزودن فهرست جایزه به جذابیت بازی اضافه کنید و با شرکت در ماموریت های خاص مانند سفر،شکار و دستیابی به منو حرفه ای -که در آن باید آسیب های مختلف را تحمل کنید تا بتوانید حیوانات خاص را شکار کنید- دستاوردها و امتیازات مختلف را کسب کنید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345