Meecha
نسخه جدید Meecha عصر جدیدی را در رسانه های اجتماعی و در سراسر جهان برای افرادی که هنوزیکدیگر را ملاقات نکرده اند، آغاز می کند.با استفاده از Meecha زندگی می تواند سرگرم کننده تر و بدون تنهایی باشد . با توجه به گستره وسیعی از پوشش جهانی Meecha کاربران می توانند به آسانی افرادی را که در نزدکی آنها هستند را پیدا کنند.این برنامه در مقایسه با دیگر برنامه های اجتماعی مرسوم عناصر جدیدی را ارائه می دهید که کاربران را قادر می سازد تا از طریق متن، صدا، ویدئو و همچنین عکس های صوتی و پخش ویدیویی به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کاربران نزدیک خود را جذب کنند.
چت در هر لحظه و هر جایی مورد نیاز است.این نرم افزار ملاقات ها و قرار ها را آسانتر می کند.
امکانات:
ساده: تنها در دو مرحله میتوانید در آن ثبت نام کنید و دوستانتان را در نزدیکی خود و بر اساس سن،ظاهر و علایق شناسایی کنید.
دوستانی را در نزدیکی خود پیدا کنید:دوستان جدید خود را بر اساس فاصله جستجو کنید مهم نیست که فاصله شما از هم دور باشد یا نه .شما می توانید از هرفاصله ای افرادی که دوست دارید را پیدا کنید.
ظاهر:بسیاری از جوان های زیبا رو و خوشتیپ در Meecha حضور دارند.همچنین شما می توانید دوستان دیگری در کشورها مختلف و با زبان های مختلف پیدا کنید.
واقعی:کاربران این نرم افزار واقعی هستند و شما می توانید به هر کس که دوست دارید سلام بگویید
ویدیو چت:شما می توانید با هر کس که دوست دارید ویدیو چت داشته باشید.این نرم افزار به صورت تصادفی یک ویدیو چت را فعال می کند و اگر دوست داشته باشید می توانید چت را شروع کنید ویا برای جستجوی بعدی آماده باشید.
سلفی:آلبوم های صوتی منحصر به فرد و برچسب های پویا موجود در این نرم افزار باعث می شود که شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.
آسان:کاربرد این نرم افزار بسیار آسان است.
امنیت: نمایش اطلاعات در هنگام پاسخگویی شما به یک چت و شروع گفتگو غیر فعال خواهد بود.

 

Meecha android application


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345