The Quest
این بازی یک بازی نقش آفرینی زیبا و مبتنی بر مبارزه است.
در امپراطوری Monaresمشکلی به وجود آمده است.فرماندار Freymore گم شده است و جزیره در تاریکی به سر می برد.همه جادوگران یک سایه تاریک که امپراطوری را به خطر می اندازد را پیشگویی کرده بودند.شما به عنوان نماینده پادشاه وظیفه دارید در مورد اتفاقی که افتاده به جستجو بپردازید و هرگونه خطری را نابود سازید.
شما باید از میان 5نژاد موجود در بازی انتخاب کنید و مجموعه ای از مهارت ها،سلاح ها،زره ها و نیروهای جادویی را آماده سازید و در دنیایی بزرگ به کاوش بپردازید.این دنیای بزرگ چهار شهر، کوهه ،غار،دریاچه و رودخانه ها را شامل می شود که هرکدام از این مکان ها دارای رمز و رازها و چالش های جذابی هستند.
با بسیاری از ساکنان این مناطق که هرکدام نگرشی متفاوت نسبت به شخصیت شما دارند دیدار داشته باشید.بعضی از این ساکنین برای شما مفید خواهند بود.

The Quest android game

ویژگی های کلیدی:
یک داستان اصلی طولانی و دراماتیک را دنبال کنید و بسیاری از ماموریت های جانبی و اختیاری را انجام دهید.
یک شخصیت کاملا سفارشی بسازید و جادوهای خیره کننده ای را اجرا کنید،آیتم های قدرتمند را طلسم کنید و مردم را برای رسیدن به اهداف خود متقاعد سازید.
یک دنیای جدید با مکان های جالب، چرخه روز و شب، آب و هوای مختلف، مردمی جذاب، موجودات خطرناک، کتاب های قابل خواندن، قفل های انتخابی، موارد قابل تعمیر، خانه هایی که می توانند در هم شکسته شوند ، سیاه چال ها، تله ها و خیلی چیزهای دیگر را کشف کنید.
یک کارت بازی جذاب با سه دسته مختلف کارت که در معرض فروش گذاشته شده است را نیز تجربه کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345