استفاده از پنجره دوجداره روزبروز با استقبال بیشتری مواجه میشود.هزینه مناسب درکنار مزایای فراوان این محصول باعث شده که تمامی سازندگان ساختمان استفاده از پنجره پی وی سی را مدنظر قراردهند.

اما بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا تعویض پنجره دوجداره و جایگزینی آن با پنجره های قدیمی هم شدنی است ؟

باید پاسخ داد بله.پنجره pvc قابلیت تعویض با پنجره های قدیمی را دارد.

از مزایای استفاده از پنجره دوجداره میتوان به کاهش اتلاف انرژی ، ممانعت از ورود گرد و غبار و همچنین مقابله با آلودگی صوتی میباشد.

یکی دیگر از مدل های پنجره دوجداره ، پنجره upvc میباشد.درساخت پنجره یو پی وی سی از قابهای پروفیل یو پی وی سی استفاده شده است.

تنوع در طرح و رنگ های این نوع پنجره میتواند زیبایی منحصر بفردی را به ساختمان شما بدهد.

با همه این مزایا ، اما برخی اوقات نیاز است که از جریان هوای آزاد برای تهویه در منزل یا محل کار استفاده کرد.

در این زمان میتوان با باز گذاشتن پنجره ، از هوای آزاد استفاده کرد اما متاسفانه ورود حشرات نارضایتی زیادی را ایجاد میکند.برای رفع این مشکل میتوان از توری پنجره دوجداره استفاده کرد.با نصب این نوع توری ، میتوان با خیال راحت با بازگذاشتن درب و پنجره از هوای آزاد استفاده کرد و هیچ نگرانی بابت ورود حشرات به خانه یا محل کار نداشت.

با توجه به تمامی مسائل گفته شده و مزایای استفاده از پنجره دوجداره ، ما به شما توصیه میکنیم که هرچه سریعتر اقدام به استفاده از این محصول نمایید.

همچنین باید خاطر نشان کرد که باتوجه به افزایش استفاده از نمای شیشه ای کرتین وال ، بازرگانی ایران پنجره با دراختیار داشتن تیمی مجرب آماده انجام پروژه های شما از مشاوره ، طراحی ، اجرا تا خدمات پس از فروش را به شما ارائه نماید.

برای راحتی خیال شما عزیزان ، کارشناسان بازرگانی ایران پنجره آمادگی کامل دارند تا کلیه مراحل طراحی و نصب پنجره دوجداره را برای شما انجام داده و خیال شما را از بابت استفاده از بهترین ها آسوده نمایند.

نوشته شده توسط مجموعه رایکا اپ ، بهینه سازی سایت در کرج


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود