(Online Soccer Manager (OSM یک بازی مدیریتی فوتبال می باشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. آیا دوست دارید که مربیگری تیم مورد علاقه خود را بر عهده بگیرید؟این بازی چنین فرصتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این بازی رایگان به صورت کامل و مداوم تمدید می شود و تمام مسابقات فوتبال باشگاه های مختلف سراسر دنیا را شامل می شود. باشگاه خود را انتخاب کنید و همه چیز را مدیریت کنید ترکیب ها،تاکتیک ها، آموزش ها،نقل و انتقالات و غیره. این بازی دارای بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان بوده و باعث می شود که شما بتوانید هر لحظه با یک بازیکن از سراسرجهان مشغول رقابت شوید. با دوستان خود در همان مسابقه بازی کنید این بازی را دنلود کنید و به صورت رایگان آن را تجربه کنید. این بازی یک بازی اعتیاد اور است و به شما این امکان را می دهد که همانند یک مربی واقعی تیم مورد علاقه خود را هدایت و مدیریت کنید.شما مسئول تصمیم گیری های مهم درباره ترکیب بازیکنان در بازی و خرید و فروش بازیکنان و نیز و آموزش و بسیاری امور دیگر خواهید بود.

آیا به یک مهاجم جدید نیاز دارید؟یک پیغام به اسپانیا ارسال کنید. آیا زمین بازی به اندازه کافی مساعد نیست؟زمین و استادیوم خود را به روز رسانی کنید. بازیکنان شما به تعلیق افتاده اند؟وکیل خود را برای دریافت حکم تجدید نظربفرستید. پس از اینکه همه امور باشگاه را کنترل کردید،دریک مسابقه کاملا شبیه سازی شده شرکت خواهید کرد.این وظیفه شماست تا تیم خود را به خوبی آماده کنید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی دریافت می کنید.جالب ترین بخش بازی این است که شما می توانید مهارت های فوتبال خود را با دوستان خود مقایسه کنید.

ویژگی های کلیدی Online Soccer Manager (OSM)

تاکتیک های مناسب تیمتان را بر اساس توانمندی های بازیکنان برگزینید.
✤ نقل و انتقال بازیکنان را در سطح بین المللی سنجیده و با توجه به نیازهای تیمتان بازیکنان مورد نظرتان را برای لیگ فصلی خریداری کرده و یا به تیم های دیگر بفروشید.
✤ انتخاب کاپیتانی شایسته برای تیم و نظارت بر عملکرد او و گوشزد کردن نکات لازم.
✤ بررسی وضعیت و عملکرد کلی تیم و بازیکنان تیم به طور تک به تک.حضور مستمر در محل تمرین تیم و نظارت مستقیم بر تمرینات.
✤ به کارگیری بهترین و مناسبترین بازیکنان در جایگاه مناسب با توانمندی هایشان.
✤ بررسی نیازهای تیم و بازیکنان.
✤ به کارگیری بهترین مربیان برای تمرینات تیمی.
✤ استخدام پزشکان کارآمد برای تیمتان.
✤ بررسی دقیق وضعیت تیم های رقیب و به کارگیری افرادی قابل اعتماد برای خبر رسانی و آگاه کردن شما از تصمیمات و عملکردهای پنهانی تیم های رقیب.
✤ تصمیمات لازم جهت طراحی و تهیه ی لباس مناسب بازیکنان تیمتان.
✤ بررسی وضعیت لیگ فوتبال در فصل گذشته و فصل جاری جهت اخذ بهترین تصمیمات.
✤ زمان بندی و برنامه ریزی دقیق و مناسب گت اندروید.
✤ اگر تصمیم دارید در بازی نقل و انتقالات مالی داشته و دستمزدها را پرداخت نمایید در هنگام نصب بازی گزینه ی مربوطه را فعال نمایید.
✤ این بازی رایگان یکی از بهترین تجربه های شما در بازی فوتبال خواهد بود و بلافاصله پس از دانلود نصب می شود.
✤ شما می توانید در صورت تمایل به لیگ دوستانتان بپیوندید.
✤ مدیر تیم فقط می تواند به مدت یک فصل با یک تیم کار نموده و باید پس از اتمام لیگ و پایان فصل تیم خود را تغییر دهد.این کار به شما امکان تجربه ی تیم ها و شرایط متفاوت با تیم های متفاوت را خواهد داد که تجربه ای بسیار جذاب خواهد بود.
✤ امتیازات شما در هر فصل به طوذ دقیق در پروفایلتان ثبت می شود.
✤ هدف اصلی شما به عنوان مدیر تیم برنده شدن در لیگ فصلی و قهرمانی و کسب افتخارات تیمی می باشد.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345