ازی داستان تاریک-شاهزاده Swan
نسخه آزمایشی این بازی را به صورت رایگان اجرا کنید و با یک بار پرداخت ماجراجویی را تکمیل کنید.
امپراطوری جزیره Dire با مشکلاتی جدی مواجه شده است.دانه جادویی که درختان زندگی را پرورش می داد دزدیده شده است و الهه Flora قادر به حفاظت از زمین نیست،ترک های عجیب و غریبی در زمین نمایان شده است.اعتقاد بر این است که دزد یکی از اعضا گروه گارد Swan است،گاردی که سوگند یاد کرده بود تا به هر قیمتی از الهه مواظبت کند.
چه چیزی باعث شده که از وفاداری خود به الهه دست بکشند؟
برای پیدا کردن خائن و بازگرداندن دانه درخت زندگی شما باید به ماجراجویی در مرداب ها وباتلاق های تاریک و عمیق بپردازید .بهتر است مواظب گام هایی که بر میدارید باشید.
شما باید در دنیای اشیا پنهان به دنبال دانه درخت زندگی باشد و آن را دوباره به طبیعت بازگردانید و توازن را در طبیعت حفظ کنید.
شما باید با حل پازل های جذاب این بازی و نیز بازی های کوچک پر رمز و راز این بازی خسارت های به وجود آمده را جبران کنید و از امپراطوری خود محافظت کنید.
در بخش جایزه این بازی به عنوان پرنسس SWAN بازی کنیدو افسانه های پر رمز و راز را فعال کنید و از بخش جمع آوری آیتم های مختلف آن لذت ببرید.
هزاران شی پنهان را در این بازی پیدا کنید و علاوه بر آن بازی های کوچک و پازل های مختلف را حل کنید.
نسخه باورنکردنی Collector این بازی را فعال کنید تا بتوانید به تمام جایزه های شگفت انگیز و گیم پلی های اضافی موجود در آن دسترسی داشته باشید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345