Network Master – Speed Test
این نرم افزار یک ابزار رایگان،پرسرعت و کم حجم است.شما می توانید نقاط مختلف Wi-Fi را شناسایی کنید تا از امنیت آنلاین خود محافظت کنید،سرعت شبکه را تست کنید تا بتوانید خیلی سریع WiFi را پیدا کنید و همه دستگاه های متصل را با استفاده از آنالایزر حرفه ای شبکه شناسایی کنید و با متوقف کردن برنامه های پس زمینه غیر مجاز سرعت تلفن خود را بالا ببرید،از داده های 3G/4G استفاده کنید و اینترنت هات اسپات را با Network Master به اشتراک بگذارید.
آیا همیشه سرعت اینترنت شما پایین است و به صورت اتفاقی اتصال شما قطع می گردد؟آیا داده های تلفن همراه شما مصرف زیادی در هر ماه دارد؟آیا درباره امنیت آنلاین و نیز شبکه خود احساس نگرانی می کنید؟تنها با یک ضربه شما می توانید یک شبکه حرفه ای برای اندروید خود داشته باشید.

Network Master – Speed Test android application

ارائه حداکثر سرعت شبکه برای بازی ها و فیلم ها
مشاهده برنامه های کاربردی شبکه در زمان واقعی و حفظ خودکار پهنای باند برای برنامه های مهم مانند بازی آنلاین، ویدئو آنلاین و نیز دانلود برنامه ها
بررسی امنیتی- از امنیت آنلاین شما برای جلوگیری ازدسترسی به WiFi شما به صورت نا امن محافظت می کند و نیز آنها را شناسایی می کند.
با متوقف کردن برنامه های پس زمینه، سرعت گوشی را افزایش دهید 
تشخیص و توقف برنامه ها با استفاده از داده های تلفن همراه یا فای به صورت مخفیانه و غیر مجازو کسب اطمینان از برنامه های مجاز برای به حداکثر رساندن پهنای باند و سرعت اتصال.
سرعت سنج حرفه ای
تشخیص و شناسایی جاسوس های WiFi
قابلیت اشتراک گذاری اینترنت های هات اسپات
نظارت بر استفاده از داده ها


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345