Lost & Alone – Escape Games & Point & Click
آیا به بازی های فرار علاقه مندید؟آیا بازی های ماجراجویی داستانی را دوست دارید؟آیا به بازی های ماجراجویی اشاره و کلیک علاقه دارید؟آیا دوست دارید بازی های ماجراجویی پر رمز و راز فرار را تجربه کنید؟
اگر اینطور باشد قطعا عاشق این بازی خواهید شد.این بازی ماجراجویی پر رمز و راز و پر پیچ و تاب همراه با پازل ها و معماهای مختلف در انتظار شماست.
ماجراجویی خود را آغاز کنید.شما از یک خواب عمیق بیدارمی شوید و می بینید که در جنگلی نا آشنا قرار دارید.
به عمق کوه ها و مکان های ناشناخته بروید و به دنبال یافتن سرنخ ها و آیتم های موجود باشید تا بتوانید معماها را حل کنید و بسیاری از اسراری که درپیش روی شما است را فاش کنید.
این بازی دارای مناظر خیره کننده و کوه های بسیار زیبا،رودخانه ها،عمارت های ویران شده و غارهای مرموزمی باشد و به شما این فرصت را می دهد که به کاوش در آنها بپردازید.تمام عکس ها و تصاویر پس زمینه این بازی خیره کننده و شگفت آور است.هر معما و پازل این بازی دارای پیچ و تاب های سرگرم کننده بسیاری است و هر کلید و سرنخی در این بازی ادامه بازی را دلهره آورتر و چالش برانگیزتر می کند.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345