Meeting Minutes Pro
این نرم افزار را با اطمینان بخرید.نسخه ی آزمایشی 3روزه این نرم افزار به صورت رایگان در Google Play وجود دارد که شما می توانید قبل از خرید این برنامه آن را امتحان کنید.
این نرم افزار در حال ارتقا و افزایش پشتیبانی از زبان های مختلف است.از تمام فرمت های HTML و MS Word XML و همه زبان های که از رمزگذاری یونیکد استفاده می کنند پشتیبانی می کند.پشتیبانی از تمام فرمت های PDF برای تمام زبان هایی که از اسکریپت های لاتین، یونانی یا سیریلی استفاده می کنند.
این نرم افزار یک برنامه ساده اما قدرتمند است که مورد توجه کاربران قرار می گیرد و جلسات،شرکت کنندگان،مباحث و اقدامات مختلف را ذخیره و پیگیری می کند.این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد که برای افزایش بهره وری وبالا بردن خلاقیت ها استفاده می شود و شما را به یک فرد حرفه ای در برنامه ریزی و سازماندهی و مدیریت جلسات تبدیل می کند.


این نرم افزار امکانات زیر را پشتیبانی می کند:
ایجاد، به روز رسانی، وارد کردن زمان دقیق جلسات و مشاهده آنها، اسامی شرکت کنندگان، برنامه ها، مباحث و اقدامات
واردات کردن جلسات و شرکت کنندگان از تقویم برای صرفه جویی در وقت و بهبود بهره وری (نیاز به آندروید ICS و یا بالاتر)
مرتب کردن و فیلتر کردن جلسات، تماس ها و آیتم های مختلف بر اساس پارامترهای متعدد
خروجی گرفتن و ایمیل صورت جلسات در یک فرمت حرفه ای،ساده و صریح PDF, MS Word XML یا HTML. ویژگی های برچسب ها در تنظیمات به شما اجازه می دهد تا صورتجلسات خود را به چند زبان مختلف تولید کنید. (لطفا توجه داشته باشید که تمام زبان ها ممکن است پشتیبانی نشود).
خروجی گرفتن و ایمیل اقدامات در یک فایل ارزشمند که می تواند در هر نرم افزار دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.
همگام سازی موارد عملی با تقویم
خروجی گرفتن کامل پایگاه داده و یا یک جلسه برای پشتیبان گیری.فایل های خروجی به صورت رمزگذاری شده ارائه می شود تا از محتویات فایل ها محافظت کند.
وارد کردن پایگاه داده و تهیه نسخه پشتیبان از جلسات. فایل پشتیبان می تواند از نسخه رایگان نیز وارد شود
پشتیبان گیری خودکار از برنامه ها. توجه داشته باشید که پشتیبان گیری خودکار تنها هنگام اجرای برنامه انجام می شود
ادغام با مخاطبین دستگاه.لازم نیست که تمام اطلاعات شرکت کنندگان جلسات را به صورت دستی وارد کنید و فقط کافیست مخاطب مورد نظر را که نامش قبلا در لیست مخاطبین بوده است را انتخاب کنید.
تنظیماتی برای کنترل و کارکرد نرم افزار به صورت دلخواه شما
همگام سازی داده ها بین دستگاه های مختلف(نیاز نیست برای همگام سازی جلسات برنامه ای اضافی داشته باشید)


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345