Shadow Mafia Gangster Fight

به یک سایه مافیا گانگستر تبدیل شوید و با استفاده از ذهن شیطانی خود جرم و جنایت هایی در شهر به وجود آورید و بدین ترتیب شهر را با مشکلاتی روبه رو کنید.
آدمک مافیا یک نقشه برای نابودی و از بین بردن صلح موجود در شهر دارد.به گروه تک تیراندازان آدمک مافیا بپیوندید و به پلیس و افراد بی گناه که قصد دارند شما را در انجام دادن این ماموریت شرورانه متوقف سازند شلیک کنید.ماموریت های شما سرقت از بانک،سرقت خودرو ،دزدی و فرار از چشمان مسئولین پلیس امنیت است.در جستجوی هدف های خود باشید و از کلاهبردارانی که مشغول پرسه زدن در اطراف هستند کمک بگیرید.مانند یک قاتل حرفه ای هدف بگیرید و افرادی که هدف گرفته اید را بکشید.افراد شرور و قانون شکنان مختلف را از چنگال پلیس نجات دهید.


به دنیای سایه ها مافیا گانگستر خوش آمدید.شما به عنوان رئیس آدمک های مافیا گانگستر روسیه مسئولیت های مختلفی دارید که باید آنها را به انجام برسانید.
تفنگ تک تیرانداز خود را به دست بگیرید،شلیک کنید و به غارت شهرها بپردازید و افسران پلیس را بکشید. در سایه های تاریک خیابان های شهر مانند یک نینجا مبارزه کنید.این بازی که شامل مجموعه بازی های مبارزات خیابانی است مورد توجه علاقه مندان به مبارزات خیابانی و علاقه مندان به بازی های جنایی قرار خواهد گرفت.
افسانه ها بیان می کنند که نینجاها بهترین گانگسترهای مافیا هستند.شما باید قهرمان آدمک افسانه ای را کنترل کنید و در اطراف سایه ها حرکت کنید و ماموریت خود را تکمیل کنید.
ویژگی های این بازی:
حضور یک قهرمان سایه ای گانگستر مافیایی در ماموریت های مختلف
گیم پلی روان،اعتیاد آورو آسان
ماموریت های چالش برانگیز در شهر و در یک محیط سه بعدی با حضور گانگسترها،قاتلان ،نیروهای مخفی،پلیس و مردم عادی و افراد بی گناه
انیمیشن های واقعی تیراندازی و مبارزه
کنترل های روان و آسان برای کنترل قهرمان فوق العاده مافیا
سلاح های مختلف برای برنده شدن در مبارزات
مجموعه ای دارای سطوح اکشن مختلف


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345