True Fear: Forsaken Souls I Full

شما مشغول قدم زدن در خیابانی که نمی شناسید هستید،مه غلیظ باعث شده که سرعت شما کم شود.کمی بعد شما مکث می کنید و به یک خانه که در هر یک از پنجره هایش مانند یک چراغ ،شمعی سوسو می زند نگاه می کنید.چند پله بالا می روید تا به مقابل درب وردودی می رسید و متوجه می شوید که چندین سال است که کسی به این خانه وارد نشده است و آهن های خانه شروع به زنگ زدن کرده اند.اما وجود شمع ها در خانه نشان می دهد که کسی منتظر شما است.کسی که ازقبل از زنگ زدن آهن های در خانه در آنجا بوده است.آنها خیلی صبور بوده اند زیرا دو دهه است که منتظر شما بوده اند.
این بازی با ترکیب جذابیت ها و گیم پلی بصری خود یکی از بهترین بازی های ترسناک و هیجان انگیز محسوب می شود.حالیت سینمایی و پازل ها و اشیا گمشده این بازی به دقت توسعه یافته اند و یک فضای منحصر به فرد را ارائه داده اند.

ویژگی های اصلی:
یک ماجراجویی سخت و پر از تردید های روانشناختی در یک داستان پر از پیچ و تاب های شیطانی
یک داستان جذاب در یک مجموعه گیم پلی هیجان انگیز.سرنخ ها را دنبال کنیدو شواهدی پیدا کنید که در حل معما و کشف گذشته اسرار آمیز خواهرتان به شما کمک کند.
ماجراجویی خود را انتخاب کنید.در صحنه ای بدون وجود اشیا پنهان و یا به همراه اشیا پنهان بازی کنید.همه ی اینها به خود شما بستگی دارد.
استفاده ازهنر فیم برداری منحصر به فرد.وجود بخش های هیجان انگیز سینمایی در این بازی شما را غرق در فضای بازی خواهد کرد.
این بازی بخش هایی را به صورت جایزه در اختیار شما قرار می دهد:سطح های اضافی،راهنماهای استراتژیک،تصاویر پس زمینه و صحنه های مختلف بخشی از آنها هستند


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345