Homescapes
به این بازی خوش آمدید.به آستین ،خدمتکار این عمارت کمک کنید تا صمیمیت و آرامش را به عمارت شگفت انگیز خود بازگرداند.ماجراجویی های مختلف این بازی در انتظار شما هستند.برای بازسازی و تزئین عمارت و فعال ساختنن فصل های جدیدی از داستان این خانواده ی جالب بازی های رنگارنگ و پازلی سه تایی و تطبیق رنگ ها را انجام دهید.

Homescapes android game

ویژگی ها:
گیم پلی منحصر به فرد:با جابه جایی و تطبیق قطعات مختلف در بازسازی خانه به آستین کمک کنید.
طراحی داخلی: این شما هستید که برای ظاهر خانه تصمیم می گیرید
طراحی داخلی: شما تصمیم می گیرید که ظاهر خانه چطور باشد. 
بازی های پازلی و تطبیق 3تایی:دارای بخش های سرگرم کننده مختلف که شامل تقویت کننده های منحصر به فرد و ترکیب رنگ ها به صورت انفجاری می شود.
یک عمارت زیبا و بزرگ:تمام اسرار این عمارت را کشف کنید.
شخصیت های فوق العاده:زندگی آنها را به صورت زنده مشاهده کنید وبا یکدیگر از طریق شبکه ی اجتماعی داخل برنامه ارتباط برقرار کنید
حیوانات خانگی زیبا:گربه خانگی 
دوستان فیسبوک خود را دعوت کنید تا برای ساختن یک فضای دنج و عالی در این خانه به شما کمک کنند
به عمارت قدیمی شکل تازه ای بدهید.مهارت های طراحی خود را با تجهیز و تزئین آشپزخانه،سالن،گلخانه و نیز دیگر بخش های خانه مانند گاراژ به دیگران نشان دهید..
هزاران گزینه طراحی در این بازی وجود دارد که شما را قادر می سازد تا از خلاقیت های خود استفاده کنید و در هر زمانی که می خواهید طرح ها را تغییر دهید و در نهایت خانه رویایی خود را بسازید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345


1 نظر ارسال شده
  1. آرمیتی گفت:

    میشه بگید گاوصندوق به چه درد میخوره؟؟؟ما که هرچی میزنیم روش باز نمیکنه،آخر بازی ها هم فقط میزنه پره،یه جوری باید بشه ازش استفاده کرد دیگه،نه مگه؟؟؟