VeloCity – Endless Racing
این بازی دارای برد جهانی است و سطوح دشواری چندگانه ای مانند آسان،عادی و سخت را ارئه می دهد و دارای 15 موسیقی متن با آهنگ های درام و بیس است.برای یک ماجراجویی نامحدود در یک بازی مسابقه ای هیجان انگیز آماده شوید.این بازی بسیار هیجان انگیز است و جزء بهترین بازی های مسابقه ای محسوب می شود و دارای ویژگی هایی چون موسیقی بسیار عالی و افکت های ویژه است و یک مسابقه ی بسیار عالی را شبیه سازی می کند، همین ویژگی ها سبب جذابیت بازی می شود و یک تجربه ی فوق العاده را برای تمام مسابقه دهندگان فراهم می کند.بازی مسابقه بی پایان با کنترل های ساده ای برای بازی همراه است وتنها کافی است روی صفحه بازی ضربه بزنید و یا اینکه دستگاه خود را تکان دهید تا بتوانید هواپیما خود را کنترل کنید.


این بازی با ارائه گرافیک های شگفت انگیز و سه بعدی برای شبیه سازی دنیای مسابقه طراحی شده است . این بازی ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و مهارت های مسابقه ی شما را بیشتر خواهد کرد.در این بازی مهارت های خود را در راندن و نیز شوق خود را به مسابقه دادن نشان دهید.هواپیما خود را کنترل کنید و با مدیریت سرعت و شتاب خود ،موانع موجود را پشت سر بگذارید.برای طی حداکثری فواصل در حداقل زمان ممکن باید استفاده ی درستی از پدال ترمز و گاز داشته باشید.همگام با پیشرفت شما چالش های بازی نیز بیشتر خواهد شد.این بازی بهترین بازی برای کلیه علاقمندان به بازی های مسابقه ای است و برای بچه ها و بزرگسالان مناسب است.شما قادر خواهید بود در هر زمان و مکانی این بازی را انجام دهید.


این بازی را دانلود کنید شورو اشتیاق خود را به این بازی مسابقه ای نشان دهید.از این ماجراجویی لذت ببرید و سوار بر هواپیما خود مسیرهای مسابقه را طی کنید. موانع به طور تصادفی در طول مسابقه و در مسیرشما ظاهر می شوند، بنابراین بهتر است در حین مسابقه آماده و هشیار باشید.در این بازی که شبیه ساز دنیای واقعی است از گرافیک های بسیار زیبا و منحصر به فرد HD و نیز 20آهنگ راک موجود درآن لذت ببرید. مطمئنا به این بازی اعتیاد پیدا خواهید شد و هرگز از آن خسته نخواهید شد.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345