کسب امتیاز 4.6 از سایت معتبر گوگل پلی

اثری از استودیو نام آشنای Nekki

Shadow Fight 3 بالاخره بازی اندروید نبرد سایه 3 انتشار یافت. سری جدید بازی Shadow Fight 3 که قرار بود در سال 2016 برای دانلود انتشار یابد اکنون در سال 2017 انتشار یافته است. جهت دانلود بازی Shadow Fight 3 با ما همراه باشید. این نسخه از بازی که هنوز در گوگل پلی انتشار نیافته است ویژگی و تغییرات بسیاری را در خود جای داده است. از اصلی ترین تغییر این بازی می توان به نمایان شدن سایه ها و شادو اشاره نمود. شخصیت اصلی بازی اکنون قابل دیدن می باشد که یک هیکل زیبا با ویژگی های مبارزه ای در آن جای داده شده است و گام بزرگی از Nekki برای تغییر بازی های خود می باشد.

Shadow Fight 3 بعد از بازی Shadow Fight 2 انتشار یافته است که در نسخه اول و دوم این بازی شما وظیفه کنترل شخصیت اصلی بازی را داشتید که او و دشمنان او چهره خاصی نداشتند و تنها می توانستیم از مو و هیکل آنها یک صورت را در ذهن خود شبیه سازی کنید که در این سری از بازی Shadow Fight 3 استودیو سازنده یک ریسک بزرگی کرده است و تمام کاراکتر و دشمنان شما در بازی را به نمایش دیگران گذاشته است. در سری سوم بازی Shadow Fight 3 عصر جدید از نبرد و مبارزات در انتظار شما خواهد بود.

بازی اندروید Shadow Fight 3 دارای کاراکتر های مختلفی می باشد که قرار است شما به تنهایی با آنها مبارزه کنید. گسترده بودن محیط بازی نیز سبب خواهد شد تا امکان اجرای این گیم در مکان های زیبا و دیدنی را نیز در اختیار داشته باشید که هر یک از مراحل بازی در یک محیط جذاب قابل اجرا می باشد. دشمنان شما تقویت شده اند و مانند قبل نابودی آنها کار آسانی نمی باشد. پس باید بازی را جدی بگیرید تا از کشته شدن سریع از بازی به دور باشید.

دانلود بازی Shadow Fight 3 را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا گرافیک بازی به صورت HD و 3 بعدی طراحی شده است که این محیط بازی از جدید ترین فناوری و تکنولوژی روز بهره مند می باشد. شایدکیفیت بالای این بازی را در بازی های کامپیوتری دیده باشید که قطعا بعد از اجرای بازی تا دقایقی خیره به گیم پلی و گرافیک بازی خواهید بود. گیم پلی Shadow Fight 3 نیز امکان سرگرم کردن شما برای ساعات طولانی را دارا می باشد که صدا گذاری بازی نیز به نوبه خود جذاب و مثال زدنی می باشد.

نقد و بررسی بازی Shadow Fight 3 :

تغییرات گسترده بازی Shadow Fight 3 شما را از حال و هوای نسخه های قبل دور می کند. سری جدید این بازی امکان انجام حرکات نمایشی را به شما می دهد. حرکاتی که می تواند در روحیه دشمن شما تاثیر گذار باشد و باعث تضعیف روحیه او شود. در حین مبارزه نیز می توانید با فشردن کلید های ترکیبی برای خود حرکاتی با انجام دهید که در نتیجه باعث کاهش خون دشمن شما نسبت به حرکات معمولی باشد. استفاده از کنترل های بصری و بهینه سازی لمس بازی جهت حس بالاتر کاربر نسبت به گیم را می توان از اصلی ترین تغییرات بازی دانست که کاربر جهت اجرای گیم با آنها سرو کار زیادی دارد. دسترسی به سلاح های متنوع نیز سبب خواهد شد تا امکان مبارزه با ابزار های مختلفی را داشته باشید که برای دسترسی به آنها باید در مسابقات پیروز شوید و با جمع آوری آن هزینه ها برای خود آیتم های جدیدی را خریداری کنید که امکان سفارشی سازی بازی نیز در این نسخه از بازی Shadow Fight 3 امکان پذیر می باشد.

مبارز خشن این بازی برای انتقام گیری حاظر است تا هر دشمنی را از میان بردارد. داستان کلی بازی که دلایل کاراکتر اصلی را برای مبارزات مشخص کند معلوم نمی باشد. ولی می توان از سری قسمت های مختلف بازی این گزینه را دریافت که شادو برای رسیدن به بهترین شمشیر زن زمان خود و پادشاه شدن در این زمینه حاظر است تا با هر دشمنی مبارزه کند. مراحل ابتدایی بازی برای آشنایی شما طراحی شده اند ولی با گذراندن این مراحل دیگر ار شما چندین برابر سخت تر خواهد شد. اگر در تریلر بازی Shadow Fight 3 دقت کرده باشید انتهای بازی سال 2016 را نمایش خواهد داد که یعنی قرار بود بازی در سال 2016 انتشار یابد. ولی بنا به دلایلی بازی بعد از چند ماه تاخیر انتشار یافت که هنوز هم بازی به صورت جهانی جهت دانلود انتشار نیافته است.

 

ویژگی های بازی Shadow Fight 3 :

  • امکان مبارزه در محیط های متنوع و جذاب
  • طیف وسیعی از دشمنان برای مبارزه با شما اماده اند
  • امکان دسترسی به سلاح های مختلف مانند شمشیر
  • امکان خرید و آزاد سازی دست آور و ابزار های متنوع
  • انجام حرکات نمایشی در حین بازی
  • گیم پلی اعتیاد آور به صورت حرفه ای
  • طراحی HD بازی به صورت 3 بعدی
  • صدا گذاری مثال زدنی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • امکان بازی به صورت آفلاین

 

تغییرات جدید بازی Shadow Fight 3 :

  • استفاده از بخش و سطح های جدید + رفع اشکالات و باگ

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345