Tower Defense: Alien War TD 2
جنگ با بیگانگان به پایان رسیده است اما موجودات بیگانه به طور کامل از بین نرفته اند.موجودات بیگانه پنهان شده که تصمیم گرفته اند با هم جمع شوند و به این ترتیب قوی تر و خطرناک تر شوند را نابود کنید.این بازی برج دفاعی با گرافیک های بسیار زیبایی ارئه شده است و شما می توانید با این بازی تجربه ای لذت بخش کسب کنید.تاکتیک های این بازی یک سطح جدید را ارائه می دهد و مهارت های استراتژیک بازیکنان را به چالش می کشد.
بازیکنان در این بازی با سلاح های جدید تجهیز می شوند تا بتوانند بر این چالش ها پیروز شوند.این بازی تاکتیک های انعطاف پذیر و سلاح های مختلف و علاوه بر آن یک زمین مصنوعی را به بازیکنان ارائه می دهد تا تجربه و چالشی جدید کسب کنند.
حملات ناگهانی و علاوه بر آن نیروهای بسیار زیاد دشمن بازیکنان را با مشکل مواجه می کند و آنها باید استراتژی های مناسبی را برای جلوگیری از حملات خشونت آمیز این موجودات بیگانه به کار ببرند.
این بازی یکی از جذاب ترین بازی های برج دفاعی سال 2017 است. تنوع سیستم دفاعی و حملات انعطاف پذیر در هر یک از نقشه ها تجربه جدیدی را ارائه می دهد.این بازی با گرافیک های زیبا خود و نیز گیم پلی جذاب آن تمام علاقه مندان و بازیکنان برج دفاعی را راضی نگه می دارد.

Tower Defense: Alien War TD android game

عملکردها:
سلاح های مختلف، سیستم پیشرفته، تاکتیک های پیشرفته
سیستم استراتژیک دفاعی متنوع:
(LAA-2( Landmine Anti – Ailen 2:مین هایی که قدرت تخریب چندگانه ای دارد.شما می تواند با استفاده از آنها تعداد زیادی از نیروهای دشمن را در یک محدوده وسیع از بین ببرید.
(BAA-2(Bombes Anti-Ailen-2:بمب هایی با قدرت تخریب مغناطیسی.به کمک آنها شما می توانید دامنه وسیعی از نیروهای دشمن را نابود کنید.
(IAA-2(Ice-Anti-Ailen-2:این اسلحه هوای سرد را خارج می کند که موجودات قدرتمند را تبدیل به یخ می کند و بدین وسیله شما می توانید آنها را مهار کنید.
(A/G-2(Air-to-Ground-2:این مجموعه شامل پنج هواپیما بزرگ می شود که تعداد زیادی بمب هسته ای را حمل می کنند و به کمک آنها می توانید تعداد زیادی از دشمنان را نابود می کند.
Flame Destroy-2:اسلحه ای که حرارتی معادل گرمای خورشید را ارائه می دهد و باعث سوختن تمام موجودات و دشمنان شما می شود.
Megagun-Nuclear artillery-2:این توپخانه هسته ای به همراه کلاهک هسته ای خود می تواند سبب نابودی دشمنان در فضایی نامحدود شود.

(Wheel reaper (W-R:این ابزار با استفاده از چرخ های زیبا خود دشمنان را نابود می سازد.
(A-Bomb storm(A-B-S:این ابزار با تاکتیک های سریع خود در حمله به دشمنان و قدرت تخریب بسیار عالی خود سبب نابودی دشمنان خواهد شد.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345