My Talking Dog – Virtual Pet
این بازی برای علاقه مندان به بازی با حیوانات ارائه شده است.این بازی را دانلود کنید و از بازی های کوچک موجود در آن و نیز تغییردادن ظاهر سگ خود لذت ببرید.تمام گزینه های دیگر را چک کنید اما مطمئنم در نهایت این سگ سخنگو حیوان خانگی مورد علاقه شما خواهد بود.
اگر شما نمیتوانید یک حیوان خانگی واقعی داشته باشید،این حیوان خانگی مجازی گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود. Charlie سگ سخنگوی شما آماده بازی است.این بازی ترکیبی از بازی های تغییر ظاهر و نیز حیوانات سخنگو است. با توجه به سادگی آن باید گفت که این بازی متعلق به بچه ها است اما بازی های کوچک موجود در آن باعث شده است که این بازی برای نوجوانان و حتی بزرگسالان مناسب باشد.اگر به بازی گربه سخنگو و یا دیگر بازی هایی که حیوانات سخنگو داشته اند علاقه مند بوده اید،قطعا این بازی را دوست خواهید داشت.


لباس های متنوع و سبک متفاوت پوشیدن آنها باعث شده که این بازی هم برای پسرها و هم دخترها مناسب باشد.اما این همه آنچه که در این بازی وجود دارد نیست. علاوه بر لباس سگ، می توانید مبلمان او را هم تغییر دهید.شما باید به او غذا بدهید،آن را بشوییدو به حمام ببرید و علاوه بر آن با او بازی کنید.برای صحبت کردن با سگ خود کافی است چیزی بگویید Charlie آن را با صدای خنده دار تکرار می کند.


سگ ها و توله سگ های جالب بسیاری در این بازی وجود دارد و اگر شما این بازی را دانلود کنید می توانید یک توله سگ ناز را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کنید.
ویژگی های بازی:
با Charlie صحبت کنید ،او همه چیز را با یک صدای خنده دار تکرار می کند.
بازی کردن باعث می شود سگ شما خسته شود،غذا دادن به او را فراموش نکنید.
این سگ جالب کثیف شدن را دوست دارد، بنابراین شما باید او را بشویید.
لباس مورد علاقه خود و سایر لوازم جانبی را برای سگ خود انتخاب کنید و آنها رابا مبلمان خانه اش ست کنید تا زیباتر به نظر برسد.
به پیانو نواختن سگ خود گوش دهید.
به صدای سگ خود گوش دهید و با او بازی کنید.
اگر زیاد آب بخورد حتما به حمام نیاز پیدا خواهد کرد.
بعد از یک روز بازی طولانی او را درتخت خوابش قرار دهید.
در سطح های مختلف پیشرفت کنید و هدایای جالبی کسب کنید.
به همراه Charlie در بازی های مختلف و مینی گیم ها شرکت کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345