Goosebumps Night of Scares
این بازی سازگار با VR است.این بازی از روی فیلم ترسناکGOOSEBUMPS که با هنرمندیJack Black به عنوان شخصیت R.L. Stine ساخته شده است.
بزرگترین هیولا GOOSEBUMPS به این بازی وارد شده است.آیا می توانید زنده بمانید؟
برای اولین بار پرفروش ترین سریال های ترسناک به صورت بازی هایی در موبایل ارائه شده است،این بازی جنگجوترین هیولاهای ترسناک Goosebumps را وارد بازی می کند که از جمله آنها می توان Slappy the Dummy, evil gnomes, werewolves و غیره را نام برد. آیا می توانید شبی را در خانه R.L. Stine که یک تله پر از هیولاهای معروف محسوب می شود زنده بمانید ؟لحظه های پررمز و راز،جنون و لحظات ترسناک همه و همه در این بازی در انتظار شما هستند.


ویژگی های برجسته:
این بازی اولین بازی Goosebumps برای گوشی های هوشمند و تبلت ها است.
هیولاهای بزرگ Goosebumps در این بازی ارئه شده اند که شامل Slappy the Dummy, evil gnomes, werewolvesوبسیاری دیگر می شود.
تجربه ترسناک ترین بازی بقا به دلیل وجود ترسناک ترین هیولاهای Goosebumps
برای زنده ماندن پنهان شوید.برای اینکه شناسایی نشوید اسرار خانه مرموز R.L. Stine را یاد بگیرید.برای به دام انداختن هیولا شما باید صفحات مختلف معروف ترین کتاب R.L. Stine را جمع آوری کنید.
حالت واقعیت مجازی:برای اینکه هیجان بازی را بیشتر کنید و خود را به فضای بازی نزدیکتر حس کنید از هدست های VR استفاده کنید.این هدست ها با کلیه دستگاه های هوشمند سازگار است.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345