Champions and Challengers – Adventure Time
Dice Lord را دراین بازی ماجراجویی فوق العاده به چالش بکشید.برای جنگ های افسانه ای آماده شوید.
این بازی مجموعه ای دارای بیش از 70 مسابقه مختلف است.به عنوان بزرگترین قهرمانان و تبه کاران در این بازی شرکت کنید.به همراه Finn, Jake, Princess Bubblegum, BMO, Ice King و بسیاری از کاراکترهای دیگر این بازی یک تیم را تشکیل دهید.
تیم خود را در زمان واقعی فرماندهی کنید.در این مبارزات نقش آفرینی تاکتیکی، استراتژی های پیروزی خود را ارتقا دهید و دشمنانتان را نابود سازید. از حرکات ساده برای ایجاد حملات حساب شده استفاده کنید.

Champions and Challengers – Adventure Time android game

آیا در جستجوی شهرت و اعتبار هستید؟با دیگر بازیکنان به صورت بازیکن در مقابل بازیکن مبارزه کنید.با استفاده از مهارت های رزمی رتبه خود را بالاتر ببرید و بر بورد نمایش امتیازات تسلط یابید.
برای انجام حملات قدرتمند و کسب پیروزی های بزرگتر قهرمانان خود را ارتقا دهید.
تیم فوق العاده و نهایی خود را بسازید.یک تیم از قهرمانان و رقبا سرسخت را از سراسر سرزمین Ooo جمع آوری کنید. هریک از قهرمان دارای مجموعه ای منحصر به فرد از حملات قدرتمند است.توانایی های شخصیت های مختلف بازی را به هم ترکیب سازید و نقشه های Dice Lord را نقش بر آب کنید.
این بازی هم اکنون به زبان های مختلفی زیر ارائه شده است: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی (آمریکای لاتین)، پرتغالی (برزیل)، روسی، ترکی، کره ای، ژاپنی


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345