Jumphobia XL
این بازی یک بازی بسیار محبوب است و مطمئن هستیم علاقه مندان به بازی های آرکید از ارائه این بازی به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای خوشحال خواهند شد.ما می توانیم به شما کمک کنیم.برای دانلود رایگان این بازی توصیه می کنیم که مدل گوشی خود را مشخص کنید، مشاهده خواهید کرد که سیستم ما مناسب ترین فایل برنامه را برای دستگاه شما انتخاب می کند.
دانلود این برنامه بسیار ساده است: فایل مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی “دانلود رایگان Jumphobia APK” کلیک کنید و سپس یکی از راه های دریافت فایل را انتخاب کنید.تنها با چند قدم ساده شما می توانید به نسخه کامل این بازی برای تبلت و گوشی خود دسترسی داشته باشید و از آن لذت ببرید.
در این بازی شما باید قهرمان خود را در سطح های مختلف که پر از تله،مانع و خطر است هدایت کنید.پرش های قهرمان خود را کنترل کنید و یک مسیر امن برای فرود پیدا کنید. تمام حرکات قهرمان این بازی که برای اندروید ارائه شده است را کنترل کنید.به محض اینکه جایگاه تکیه قهرمان بازی خالی شود او پرش خود را آغاز می کند.قهرمان بازی را از سطحی به سطح دیگر هدایت کنید.بر روی بادکنک ها و دیگر اشیا موجود در هوا بپرید.مراقب باشید و احتیاط کنید زیرا هر سطح این بازی دارای پاندول،پیکان های تیز،اره و نیز بسیاری دیگر از مخاطرات کشنده است.

                             

امکانات:
گرافیک اصلی
پرش xl 2.0 کامل
موسیقی پویا
21 سطح
بیش از 200 اتاق


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345