Peninsular War Battles
این بازی شما را در خط مقدم لشکریان ناپلئون قرار می دهد تا پرتغال و اسپانیا را تسخیر کنید. شما می توانید بازی خود را در قالب نیروهای بریتانیا، فرانسه و یا اسپانیا که در مجموع 5 کمپین متنوع را تشکیل می دهند آغاز کنید و بیش از 40 مامورت متنوع پشت سر بگذارید. این بازی پیشرفته ترین بازی جنگی است که HexWar ارائه داده است.


این ماموریت ها جنگ های مهم دوره ای را ارائه می دهد که مجموعه ی گسترده ای از گزینه های تاکتیکی را در دسترس همه فرماندهان قرار می دهد.
64 بخش مبارزه مختلف در این بازی وجود دارد که هر کدام لباس، رنگ و پرچم همان دوره را نیز ارائه می دهد. سیستم های بازی به واحد های پیاده نظام اجازه می دهد تا به صورت خطی، ستونی یا مربعی شکل بایستند. پیروزی در جنگ ها به فرمانده توانایی بیشتری می دهد تا از مزایای تسلیحاتی پیاده نظام ، سواره نظام و توپخانه به بهترین نحو استفاده کند.

  
ویژگی های کلیدی:
5 کمپین ماموریت ‘Tutorial’
3 ماموریت تهاجمی
تمام ماموریت ها به جز آموزشی می تواند در هردو جناح اجرا شود.
53 مدل مختلف تاریخی با 66نوع واحد
چهار طبقه پیاده نظام:بی تجربه،متوسط،با سابقه،زبده
12 طبقه مختلف نیروی نظامی شامل پیاده نظام، تفنگداران، سواره نظام های ،نیزه دار،سوار زره پوش،توپخانه pdr, 6pdr, 8pdr, 9pdr 12pdr4 
تجزیه و تحلیل جزئی مبارزات 
بزرگنمایی نقشه
حملات فلنک
جنبش استراتژیک


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345