Video MP3 Converter Cut Music Pro
موسیقی خودتان را بسازید.این نرم افزارپیشرفته ترین و آسان ترین برنامه برای تبدیل فایل ویدئویی به MP3 صوتی است. این نرم افزارانواع فایل های ویدئویی مانند MP4, 3GP, WMV, وغیره را پشتیبانی می کند. همچنین می توانید صوتی را ازیک بخش ویدئو استخراج کنید و آن را به عنوان آهنگ زنگ استفاده کنید.

Video MP3 Converter Cut Music android application

امکانات:
پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی مانند mp4، 3gp، wmv، flv، avi، mkv، mpeg4، mts و غیره و نیزپشتیبانی از انواع فایل های فشرده
پشتیبانی از ایجاد یک قطعه براساس انتخاب موقعیت شروع وپایان. شما می توانید بخشی از یک ویدیو را انتخاب کنید و سپس فرایند تبدیل را آغاز کنید.این کار دقیقا مانند برش یک آهنگ و تنظیم آن برای زنگ گوشی است اما این بار شما فایل ویدیویی خود را تبدیل به آهنگ می کنید و سپس آن رابرای زنگ گوشی تنظیم می کنید.
پشتیبانی از استفاده ی صدا ها برای تنظیم به عنوان آهنگ زنگ
انتخاب آسان فیلم ها بر اساس پوشه ها. این باعث می شود انتخاب فیلم ها بسیار آسان باشد. کل دستگاه را به وسیله اسکن خودکار بگردید تا بتوانید فایل ویدیویی مورد نظر خود را پیدا کنید.
دسترسی آسان برای ساخت یک لیست پخش صوتی MP3.با استفاده از موزیک پلیر به فایل صوتی تولید شده خود گوش دهید.یکپارچه سازی موزیک پلیر داخلی با کنترلهایی برای عقب،جلو،پخش و متوقف ساختن فایل صوتی در حال پخش.
ویدیوهایتان را قبل از شروع عملیات تبدیل مشاهده و پخش کنید.پشتیبانی از ویدیو پلیر داخلی
پشتیبانی از تبدیل فایل های ویدئویی بزرگ.شما می توانید فایل صوتی mp3 خود را از یک فیلم کامل خارج کنید. پشتیبانی ازدریافت موسیقی از طریق ویدیو هایی نظیر فایل های ویدیویی که از طریق دوربین های ایجاد شده ، فیلم های دریافت شده ، whatsapp و غیره 
پشتیبانی از گزینه های پخش موسیقی mp3، تغییر نام وحذف فایل صوتی
نام فایل ویدیویی استخراج شده را برای فایل صوتی نیز حفظ کنید ، برای مثال، اگر فایل ویدیویی شما هنرمند، آلبوم وعنوان آهنگ را باشد، همان نام ها در فایل تولید شده حفظ خواهد شد.
+ رابط کاربر ساده و مدرن 
این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت کنید.این نرم افزار بهترین برنامه تبدیل فایل ویدیویی به فایل صوتی برای اندروید است و فرمت های ویدیویی بسیار زیادی از جمله mp4, wmv, avi, mkv, flv, mpeg4, 3gp, mts و البته فایل های فشرده را پشتیبانی می کند.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345