Combat Squad – Online FPS
برای یک نبرد تاکتیکی و چند نفره آماده باشید و مهارت ها و تاکتیک های خود را از طریق مبارزه با دیگران تست کنید.
این بازی یک مبارز تیراندازی اول شخص را که به صورت تاکتیکی است ارائه می دهد.گروه خود را بسازید و آن را سفارشی سازی کنید و تیم 5 نفره خود را در مبارزه ها کنترل و مدیریت کنید.
تیراندازی تاکتیکی به صورت اول شخص:تیم حرفه ای خود را بسازید،آن را سفارشی سازی کنید و کنترل و فرماندهی آن را به عهده بگیرید.
جنگی تاکتیکی برعلیه دشمن را به عهده بگیرد: قبل از اجرا استراتژی ها و تاکتیک های خود و نیز قبل از فرمان دادن به نیروهای خود تصمیم گیری درستی انجام دهید.
هوش مصنوعی پیشرفته:برای اجرای بهترین اقدامات از دستورات تاکتیکی هوش مصنوعی پیروی کنید.
کنترل بازی را با سیستم DIVE به دست بگیرید.

Combat Squad – Online FPS android game

سبکی که برای شما مناسب است را پیدا کنید:این امکانات بسیار نامحدودند و انواع سلاح ها و سربازان مختلف در اختیار شما قرار دارند.
تیم خود را با مهارت های منحصر به فرد Perk سفارشی سازی کنید.از مهارت هایی چون بقا،تسلط وحرفه ای شدن استفاده کنید تا ویژگی های خاصی را برای مبارزه کسب کنید.
*توسعه یافته با موتور Unreal 4
*مبارزه چند نفره به صورتی که یک بازیکن در مقابل بازیکنی دیگر قرار دارد:تیم خود را از 5 نیروی مختلف بسازید و برای مبارزه با دیگر رقبا که در سراسر جهان هستند آماده شوید.
*مبارزه چند نفره و تیمی به صورتی که 5 بازیکن در مقابل 5 بازیکن قرار دارد.
*دارای 7 حالت مختلف بازی چند نفره


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345