Battle Gems
این بازی یک بازی پازلی فوق العاده است که دارای هیولاهای مختلف حماسی است و برای مدت ها شما را سرگرم خواهد کرد.
شما یک قهرمان پر مشغله هستید.شما برای نجات خود اژدهاهای مختلفی دارید و نیز پرنسس هایی که باید آنها را شکست دهید.به دیگر بازیکنان این بازی در مسابقه ای که در آن آتش فوران می کند و نیز آتشفشان هایی در بالاترین قسمت نقشه جهان محسوب می شوند بپیوندید.این آتشفشان Mount Death Dread Doom Skull نام دارد.در این بازی شما جایزه های نهایی را جمع می کنید.مسیر این ماجراجویی فراموش نشدنی و مملو از خطرات است.با اژدهاها ،زامبی ها و صدها هیولای منحصر به فرد این بازی مبارزه کنید.

Battle Gems android game

برای یادگرفتن این بازی و انجام حملات در آن شما تنها به 10 ثانیه زمان نیاز دارید.برای راه اندازی یک حمله ساده کافی است با انگشت های خود جواهرات را به صورت سه تایی و یا بیشتر تطبیق دهید.هریک از جواهرات کار متفاوتی انجام می دهد.قدرت ها، استراتژی ها و مهارت های انیمیشنی جدید را یاد بگیرید و با هر گام خود در این سفر قوی تر شوید. اولین حریف شما Red Dragon است.موفق باشید.
گیم پلی این بازی منحصر به فرد،اعتیاد آور و سرگرم کننده است.این بازی انقلابی جدید برای بازی های پازلی محسوب می شود.این بازی شخصیت های فانتزی فوق العاده ای را ارائه می دهد و مکانیزم جالب و جدیدی از بازی را ارائه می دهد.
دیگر امکانات بازی:
قدرت روسا را با شکسا انها به دست آورید.
مهارت های انیمیشنی-توپ های آتشین،پرش های چرخشی و…
شخصیت های مختلف
مبارزات چالش برانگیز
سفارشی سازی شخصیت ها


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345