Siege of Thrones
این بازی آخرین نسخه و نسخه 0.6.1 این برنامه برای اندروید است که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است.این بازی را می توان بر روی دستگاه های اندرویدی 4.0.3+ و بالاتر از آن دانلود و نصب کرد. برنامه را دانلود کنید و سپس فایل APK را به کارت SD Android خود منتقل کنید و یکی از مدیریت فایل ها را برای مرور و نصب آن استفاده کنید.توجه داشته باشید که ما نسخه اصلی و خام فایل برنامه را ارائه می دهیم که همین سبب می شود سرعت دانلود بالا تر رود.
مردم در این دنیا با اهداف مختلفی زندگی می کنند.بعضی برای کسب طلا،بعضی برای کسب شکوه و جلال،بعضی به دنبال عشق هستند و بعضی به دنبال ایمان.اما شما اهداف بیشتری در این بازی دارید:نابودی دشمن،تسخیر زمین،استخدام شوالیه ها،پیدا کردن گنج،جمع کردن متحدان.
درنگ نکنید و جناح خود را برای مبارزه انتخاب کنید. بزرگترین روح را که به آن اعتقاد دارید را انتخاب کنید. این بازی پر از اتفاقات غیرمنتظره است که همیشه شما را متعجب خواهد ساخت.


هنگامی که استراتژی ها و بازی با هم تلفیق می شوند،شما به یک قلب شجاع و ذهن هوشمند نیاز دارید.این شما هستید که انتخاب می کنید به چه چیزی تبدیل شوید و برای تبدیل شدن به یک افسانه تبدیل شوید.
عناصر جنگی فانتزی و خطوط داستانی فراوان در یک بازی استراتژیک واقع گرایانه
دارای سه خانه که شما می توانید از میان آنها انتخاب کنید و به آنها بپیوندید.برای کسب افتخار و رسیدن به اهداف خود با اعضای هر خانه مبارزه کنید.
مزایای مختلفی در این بازی منتظر شما هستند.


رزولوشن با کیفیت بالا به گونه ای که شما احساس می کنید که در جنگ های واقعی هستید.
پاداش های روزانه فوق العاده تنها برای رشد شما
سطح قهرمانان خود را در جنگ ها بالا ببرید،زیرا مهارت ها و نیز ویژگی های زمین برای پیروزی شما موثر است.
شما باید با نیروهای خود متحد شوید و بهترین برنامه را برای جنگ تهیه کنید.تمام چیزهایی که می توانید در این بازی انجام دهید بیش از آنچه انتظار می رود می باشد.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345