همان طور که سازندگان بازی اعلام کرده اند گیم پلی عنوان “Assoluto Racing” یکی از برترین شبیه ساز های مسابقات رانندگی میباشد و بسیار به واقعیت نزدیک خواهد بود و اگر شما نیز از طرفداران این سبک هستید قطعا از تجربه Assoluto Racing خوشنود خواهید شد. هم چنین تمامی اتومبیل های موجود در بازی کاملا از نوع واقعی آنان مدل سازی شده اند و سازندگان بازی لایسنس تمامی خودرو ها را به صورت رسمی از کمپانی های ساخت اتومبیل خریداری نموده اند. هم چنین به لطف موتوری که بازی توسط آن طراحی شده است گرافیک عنوان پیشرو به صورتی کاملا واقع گرایانه از کار در آمده و با توجه به حجم معقول بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد. جالب است بدانید که برخی از کاربرانی که به تجربه این بازی پرداخته اند آن را با نسخه های اولیه سری مشهور و محبوب گرن توریسمو مقایسه میکنند و همین عامل نشان دهنده طراحی دقیق گیم پلی شبیه سازی شده بازی میباشد. تیم خود را تشکیل دهید و در مسابقات هیجان انگیز و جذاب شرکت کنید و از گیم پلی و گرافیک واقع گرایانه و شبیه سازی شده لذت ببرید.

Assoluto Racing android game

بازی Assoluto Racing عنوانی جذاب در سبک ریسینگ میباشد که به تازگی توسط استودیو Infinity Vector Ltd ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 9 هزار نفر امتیاز 4.1 از 5.0 و بیش از 1 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. یکی از ماشین های لوکس و سوپر اسپرت بازی را انتخاب کنید و وارد مسابقاتی هیجان انگیز شوید و از گیم پلی و گرافیک واقع گرایانه بازی نهایت لذت را ببرید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345