آتش جنگ کهکشانی شعله ور می شود. شما با کدام طرف متحد می شوید؟ آیا طرف شورشیان را خواهید گرفت یا به امپایر می پیوندید؟ به این جنگ ملحق شوید، پایگاه خود را بسازید، ارتش خود را استخدام کرده و آنها را تمرین دهید، استراتژی های دفاعی خود را برنامه ریزی کنید و نیرو های خود را به پیروزی در جهان های درگیر جنگ کهکشان برسانید! شما باید در بازی Star Wars: Commander، یک گروه را انتخاب کنید، پایگاه خود را بسازید، ارتش قدرتمندی تشکیل دهید و دشمنان را از بین ببرید و قلمرو آنها را تصرف کنید. این بازی در سبک اکشن و استراتژیک ارائه شده و با تنوع سیاره ها و نبرد های عظیم، حس واقعی یک فرمانده جنگی را به شما می دهد. گرافیک عالی، گیم پلی روان و جذاب، و ویژگی های گسترده و متنوع این بازی، شما را تا مدتها سرگرم خواهد کرد!

Star-Wars-Commander android game

Star Wars: Commander” عنوانی زیبا و جذاب در سبک استراتژی میباشد و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Disney ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 913 هزار نفر امتیاز بالا 4.3 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345