خلاقیت با شاخه درخت

بدون دیدگاه

خلاقیت با شاخه درخت

مهم نیست که خانه تان چه سبکی و چه شکلی است ، همیشه عناصر طبیعی در فضای داخلی حس خوبی در فضا به وجود می آورد. حتی از نوع خشک آن! چوب های خشک همیشه و همواره در دسترس است. مطمئنا شما هم بارها با دیدن چوب های خشک یا تکه های چوبی که به شکل های مختلف به طور طبیعی وجود دارند ایده های مختلفی به ذهنتان رسیده است. به گوشه و کنار اتاق و منزلتان نگاه کنید ببینید جای چه چیزی خالی است ، چوب ها بهترین فرصت برای نشان دادن خلاقیت در ساختن عنصری دکوراتیو در فضای منزل شما می باشد. از انواع میزها ، چوب لباسی ، تابلوها گرفته تا ساختن دیوار پارتیشنی و انواع لوسترها و…..

چوب ها ، سمباده ، چسب و تعدادی میخ و کمی مهارت و حوصله به شما وسایل دکوراتیو زیبا و بی نظیری هدیه می کند که قرار گیری آن در کنار سایر وسایل و مبلمان اتاق شما یک دکوراسیون خاص را ایجاد میکند. تفاوت آن با سایر وسایل این است که خودتان زحمت کشیده اید و نظیر آن را در جای دیگری ندیده اید.
درختها با سر سبزیشان منبع عظیمی از هستی در کره خاکی می باشند و هنگامی که دیگر این خاصیت را ندارند، می توانند به عنوان دکوری در گوشه و کنار منزلمان جای خوش کنند. شاخه های پر مهر درختان چه سبز باشند و چه خشک زیبایی چشمگیری دارند که کمی، فقط کمی خلاقیت می تواند از آنها کلی وسیله ناب بسازد. با ما در ادامه این مطلب خلاقیت با شاخه درخت را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

خلاقیت با شاخه درخت

خلاقیت با شاخه درخت:

اغلب شاخه های خشک درختان را می برند و یا می سوزانند و یا در گوشه و کناری رها می کنند و اصولا کاربرد چندانی ندارد و به نظر کسی به درد بخور نمی آید. اما همین شاخه های خشک درختان می توانند وسیله اولیه کلی وسیله های جالب باشند.

منبع:خلاقیت با شاخه درخت

خلاقیت با شاخه درخت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود