Real Racing 3 را میتوان یکی از برترین بازی های سبک ماشینی و مسابقه ای در پلتفرم اندروید دانست که توسط استودیو بازیسازی محبوب و قدرتمند EA Mobile طراحی و به صورت کاملا رایگان در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. این بازی در سبک ماشینی یا همان Racing می باشد که به جرعت می توان گفت یکی از گرافیکی ترین بازی های سراسر جهان می باشد.

در این Game شما تجربه بازی در محیط و مکان های مختلف را خواهید آموخت. استودیو سازنده بازی در نسخه های اول و دوم بازی از استقبال فوق العاده خوبی از طرف کاربران برخوردار شد که آنها تصمیم گرفتند در نسخه سوم بازی مسابقات واقعی کاربران خود را شگفت زده کنند که همین کار را توانسته اند انجام دهند. این بازی در امتیاز گیری گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کند و بیش از 500,000,000 میلیون بار دانلود شود. که برای کمپانی سازنده یک امار فوق العاده ای به حساب می آید.

این بازی اندروید دارای محیط گرافیکی 3 بعدی با صدای شگفت انگیز می باشد که قطعا شما را میخکوب بازی خواهد کرد. در این نسخه هم اتومبیل های قدرتمند مانند ,پورشه , لامبورگینی ,بوگاتی ,بنر و… هم وجود دارند که می توانید بنا به درخواست و سلیقه خود هر کدام که دوست دارید را انتخاب نمایید. قابلیت بازی به صورت آنلاین یکی از اصلی ترین ویژگی های این بازی می باشد که می توانید در قسمت مربوط به کاربران جهانی پیوستن و با افراد مختلف در کشور های مختلف به مسابقه بپردازید و در صورت پیروزی برای خود جوایز و هزینه های مختلفی را دریافت کنید که با جمع اوری آنها می توانید به ماشین های بالا تر دسترسی پیدا کنید و یا اتومبیل فعلی خود را اسپورت کنید.

گرافیک عالی در جاده و مکان و مراحل مختلف بازی باعث می شود تا شما خود را در یک محیط شبیه سازی شده فرض کنید. یکی دیگر از ویژگی های بازی نمایش بازی از زاویه های مختلف حتی درون ماشین می باشد. که می توانید از درون نیز گرافیک عالی بازی را مشاهده کنید. پیشنهاد می شود تحت هیچ شرایطی این بازی عالی و فوق العاده زیبا را از دست ندهید.

ویژگی های بازی اندروید Real Racing 3 :

  • دارای بیش از 900 اتفاق و رویداد کاملا مختلف و متفاوت در مسابقات گروهی و تک نفره
  • قابلیت انتخاب بیش از 100 اتومبیل جدید و فوق العاده زیبا وقدرتمند مانند پورشه و…
  • قابلیت بازی با افراد مختلف در سراسر جهان به صورت آنلاین و مولتی پلیر به راحتی
  • دارای محیط بازی 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی و صدای فوق العاده شگفت انگیز
  • دارای مراحل مختلف و کاملا متفاوت نسبت به سایر مراحل تا انتهای بازی
  • دارای مسیر های فوق العاده حرفه ای از اسان تا سخت و سخت تر
  • شبیه سازی شده مانند نسخه واقعیت ان به صورت حرفه ای
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی

 

تغییرات جدید بازی Real Racing 3 :

  • اظافه شدن Koenigsegg One:1
  • برنده شدن ماشین هایی به نام GT-R Group A و Hardtop 2000 GT-R
  • بهینه سازی بخش های مختلف بازی

 

توضیحات تکمیلی مربوط به اجرای صحیح بازی :

دیتای بازی Real Racing 3 دارای صد ها پوشه مربوط به اجرای بازی می باشد و شما هنگام اکسترکت کردن فایل دیتا ممکن است با ارور مواجه شوید که ممکن است با دانلود باقی فایل رو به رو شوید.بازی در ابتدا باید آفلاین اجرا شود و اگر بازی با ارور مواجه شد به اینترنت هرگز وصل نشوید و فایل خود را کامل اکسترکت نمایید و در محل مربوط کپی نمایید و به صورت افلاین وارد بازی شوید و در صورتی که مشکلی نداشت می توانید انلاین بازی نمایید.

 

آموزش نصب صحیح در راهنمای نصب.

 

اطلاعات مرتبط با بازی :

  • همیشه بازی های Real Racing در 4 نسخه Tegra , Adreno , Mail , PowerVR منتشر می شوند که این ویژگی باعث می شود تا بازی در تمام دستگاه های اندرویدی بدون هیچ مشکلی اجرا شوند.در برخی از سایت های ایرانی و خارجی شما تنها یک لینک دانلود مشاهده می کنید که صد درصد بازی با مشکل مواجه خواهد شد ولی سافت پی سی تمام نسخه های مربوط به دستگاه های مختلف را در این پست برای شما اماده کرده است.شما هم اکنون می توانید این بازی را در 4 نسخه مختلف بنا به نوع گوشی خود دانلود نمایید.
  • تمام نسخه های مربوط در سایت دانلود و روی گوشی های مختلف تست شده می باشند


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345