بازی Drifty Chase عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Crimson Pine Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 5 هزار نفر امتیاز بالا 4.4 از 5.0 و بیش از 500 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

تصور کنید که از بانکی بزرگ در مرکز شهر سرقت کرده اید و پول زیادی را بدست آورده اید. قطعا اولین فکر شما پیدا کردن یک ماشین و دور شدن از بانک میباشد. Drifty Chase این موقعیت را برایتان فراهم نموده است. پلیس ها به دنبال شما هستند سوار بر ماشین خود شده و در خیابان های شلوغ شهر با حداکثر سرعت برانید و از دست پلیس ها فرار کنید. در لحظات مناسب دریفت کنید و فاصله خود را با پلیس ها زیاد نمایید و با حفظ پول های به سرقت رفته نقشه های بعدی و صد البته خطرناک تر خود را عملی سازید.

Drifty Chase android game

سرقت از بانک و فرار کردن از آن با وجود پلیس های پرتعداد شهر به هیچ وجه آسان نخواهد بود. آنها به دنبال شما آمده و هرگز متوقف نمیشوند. اگر بر روی رانندگی تمرکز نداشته باشید و به طور پی در پی با ساختمان ها و یا دیگر ماشین ها برخورد کنید به راحتی دستگیر خواهید شد. راهی طولانی در پیش دارید و باید مهارت هایتان را در زمینه رانندگی بیش از پیش افزایش دهید و رتبه خود را در میان دیگر بازیبازان و دوستان خود بهبود بخشید.

با پیشروی در بازی و بدست آوردن پول های بیشتر میتوانید مهارت ها و اتومبیل های قدرتمند تری را خریداری نمایید. البته باید بدانید که هر یک از خودرو های بازی دارای ویژگی های منحصربفردی است که این موضوع گیم پلی بازی را از یکنواختی خارج خواهد کرد. البته این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که اتومبیل های گران تر میزان بیشتری از پول را در خود جای خواهند داد.

اگر به دنبال عنوانی مسابقه ای هستید که دارای هیجان بسیار نیز میباشد Drifty Chase برای شما ساخته شده است و میتوانید آن را در هر زمان و مکان و برای لذت بردن از اوقات فرغتتان تجربه نمایید.

برخی از نقد های سایت های معتبر در رابطه با بازی Drifty Chase:

– عنوانی فوق العاده زیبا در سبک مسابقه ای – سایت معتبر Pocket Gamer

– عنوانی به واقع امیدوار کننده – سایت معتبر AppSpy

– گانگستری کوچک در جیب شما – Anonymous

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345