چگونه از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می کنید؟

موهای زیر پوستی پا یکی از مشکلات پوستی رایج است که خانم های زیادی را درگیر کرده . در واقع نوعی فولیکول است که به جای اینکه بیرون پوست رشد کند داخل پوست می روید و موهای زیر پوستی ممکن است باعث آسیب یا اینکه به مشکل کورک های مو دیده شود.موهای زیرپوستی

به نوشته ی نمناک یکی از مشکلات بین خانم هایی که موها ی زائد شان را وکس یا شیو می کنند است و مکرر رویدن موهای زیر پوستی موجب می شود که پوست ناصاف و کثیف دیده شود، اما با ایجاد تغییراتی در مراقبت های پوستی در رژیم می توانید این مشکل را بر طرف کنید.
روش های ساده ولی موثر برای از بین بردن موهای زیرپوستی در خانه

از محصولات آرایشی بدون الکل استفاده کنید : بسیاری از کارشناسان پوست مردم را تشویق به خرید لوازم آرایشی پوست بدون الکل می کنند چون باعث جلوگیری از رویش موی زائد می شود.

تراشیدن موها 2 بار در هفته : مطمئن باشید این نوع از بین بردن موها اجازه رویش داخلی موی زائد را نمی دهد.

کمپرس آب گرم : 48 ساعت بعد از وکس یا شیو، کمپرس آب گرم باعث می شود منافذ پوست باز شود تا مو زیر پوست نروید.بعد از وکس،با آب گرم و لیف پاها را بشوئید.

مرطوب نگه داشتن پوست : بعد از ازبین بردن موهای زائد بسیار مهم است که پوست را مرطوب نگه دارید چون موهای زیر پوستی در پوست های خشک می روید.

کمپرس شیرگرم و نان بیات: شیر را گرم کنید خیلی داغ نکنید و یا نجوشانید و یک تکه نان بیات را داخل آن فرو کنید تا نرم شود بعد نان را روی آن قسمت از پوست که موهای زیر پوستی دارد بگذارید بماند تا نان کاملا خنک شود. این کار را تا 15 دقیقه چند بار انجام دهید. چک کنید اگر منفذهای زیرپوستی باز شده بودند با موچین موها را خارج کنید.

از بین رفتن موهای زیر پوستی پا

آسپرین :دو عدد قرص آسپرین را در کمی آب گرم نه داغ بگذارید تا له شوند بعد با کمی عسل مخلوط کنید و خمیری را که به دست می آید روی موی زیر پوستی بگذارید آسپرین کمک می کند موها زودتر خارج شوند.

پوشیدن لباس های گشاد : بعد از وکس یا شیو لباس های گشاد بپوشید چون لباس تنگ باعث رویش موهای زیر پوستی و زبری پوست می شود.

سرکه سیب: یک پنبه را در سرکه سیب فرو برید تا کاملا سرکه را جذب خودش بکند و روی موهای زیر پوستی بگذارید تا پوست سرکه را کاملا جذب کند برای اینکه نتیجه بگیرید روزی 2 بار این کار را انجام دهید.

مالیدن ژل آلوورا : خاصیت نرم کنندگی و آنتی اکسیدانی آلوورا باعث می شود که پوست نرم باشد و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می کند و اجازه بدهید ژله آلوورا 30 دقیقه روی پوست بماند و بعد با آب سرد بشویید.

مالیدن خیار : آب خیار به عنوان یک ماده طبیعی و نرم کننده به شمار می آید و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می کند.سعی کنید آب خیار را 2 یا 3 بار در روز به پا بمالید.

مالیدن جوش شیرین : خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریایی جوش شیرین برای جلوگیری از رویش موهای زیر پوستی مناسب است.

1 قاشق چایخوری جوش شیرین با 2 قاشق آب ترکیب کنید و روی پوست بمالید.

از بین رفتن موهای زیر پوستی پا

منبع:ازبین بردن موهای زیر پوستی پا

از بین بردن موهای زیر پوستی پا


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود