بازی Underworld Stick Mafia عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Awesome Action Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 185 نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 50 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

Underworld Stick Mafia شما را در نقش تک تیراندازی حرفه ای قرار خواهد داد و وظیفه شما نابودی کامل مافیا شهر میباشد. شهر شما هم اکنون تحت کنترل گروه های مافیایی خطرناک میباشد که مردم را سرکوب کرده و وحشت را به جامعه تزریق کرده اند و هیچ کس توانایی مقابله با آنان را ندارد. شما به عنوان تک تیراندازی زبده از کارها و اعمال آنها خسته شده اید و میخواهید یکبار برای همیشه آنها را نابود کرده و باری دیگر صلح و آرامش را به مردم شهر باز گردانید. به یاد داشته باشید که در سایه ها مخفی شده و با شلیک دقیق دشمنان را یکی پس از دیگری از پا در آورید.

Underworld Stick Mafia android game

انواع و اقسام ماموریت های متعدد و هیجان انگیز در بازی گنجانده شده اند. شخصیت اصلی بازی دارای توانایی های خاص میباشد که میتوانید از آنها برای از بین بردن آسان تر دشمنان استفاده نمایید. فرار کردن حتی یک نفر از اعضا مافیا مساوی با شکست شما خواهد بود پس بی رحمی خود را نشان آنها دهید و گلوله های خود را به درستی استفاده نمایید.

مردم شهرتان در ترس و وحشت زندگی میکنند و توسط افراد شرور نابود میشوند به شکار گروه های مافیایی بپردازید و جواب قانون شکنی های آنان را با گرفتن جانشان پس بدهید.

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345