عکس حمید هیراد

بدون دیدگاه

بیوگرافی حمید هیراد

عکس حمید هیراد

حمید هیراد متولد ۱ بهمن ۱۳۹۶ در تهران است و به تازگی وارد دنیای موسیقی ایران شده است . اولین قطعه او با نام بی تاب با همکاری گروه پازل و علی رهبری و آرین بهاری بطور رسمی در سال ۱۳۹۶ مجوز انتشار یافت.

وی همچنین با گروه پازل بند در کنسرت های این گروه هم همخوانی داشته و شرکت کرده است.
هیراد از سنین نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بوده است و علاوه بر خوانندگی به یادگیری پیانو، گیتار و انواع آلات موسیقی سنتی مسلط است.وی سابقه چندین سال خوانندگی دارد و در سبک خاص خود با اهنگ ها و فضای تلفیقی سنتی عرفانی و موسیقی شاد توانسته طرفداران خواسته خود را پیدا نماید.

حمید هیراد در کنار خوانندگی در زمینه تنظیم و آهنگسازی ، ترانه و شعر نیز فعالیت می کند و بیشتر آهنگ هایش را خودش آهنگسازی کرده است.

سازهای تخصصی حمید هیراد ، سازهای کوبه ای دف و تنبک است.
اسم هنری

حمید هیراد اسم هنری اوست و اسم اصلی ایشان حمید حسین زاده است.

وی می گوید: هیراد را مردم انتخاب کردند و اگر من اینجا هستم به خاطر مردم است. هیراد به معنای خوش اخلاقی، خنده رویی و از نام های اساطیری است.

شهرت و محبوبیت حمید هیراد

عکس حمید هیراد

دانلود اهنگ های حمید هیراد در رسانه ها و سایت های موسیقی طرفداران زیادی داشته و توانسته تعداد دانلود های فراوانی را داشته باشد که نشان از این است که این خواننده جدید با سبک خاص خود خیلی زود به شهرت رسیده و با انتشار البوم خود حتما محبوبیت وی بیشتر و شناحته تر خواهد شد.

دوری از شایعات

سعی می‌کنم برای دوری از شایعات و حاشیه سازی، کمتر بیرون از خانه باشم و تا جایی که امکان دارد از حاشیه دوری می کنم.

حمید هیراد اهنگ های خود را با همکاری شرکت اوازی نو منتشر می نماید و تمام حقوق و فعالیت های وی متعلق به این شرکت می باشد.

حمید هیراد با گروه پازل بند در تلویزیون در برنامه فرمول یک هم حضور پیدا کرد و درباره همکاری بین خود و این گروه گفتگو کرد.

آهنگ های حمید هیراد

در حال حاضر تعداد اندکی آهنگ دارد که عبارتند از:

بی تاب
شب که شد
رسوایی
فراموش کن
مستم کن
معشوقه
دلارام
خدا (بزودی)
شوخیه مگه

منبع: عکس حمید هیراد

عکس حمید هیراد


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود