لامبورگینی وننو

 
تصاویر از جدیدترین لامبو به نام Veneno به بیرون درز کرد! علاوه بر اینترنت روزنامه های معتبر نیز اقدام به منتشر کردن این تصاویر کرده‌اند.اما برای دیدن تصاویر واقعی این خودرو باید تانمایشگاه ژنو صبر کنیم.به گزارش پارس ناز این خودرو روی شاسی یک تکه فیبرکربنی ساخته خواهد شد که قبلاً هم در ساخت برخی از مدل‌های آوانتادور بکار گرفته شده بود.این خودرو دارای یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر خورجینی است که می‌تواند 740 اسب بخار نیرو تولید کند یعنی یک گاو وحشی واقعی! این قدرت از طریق جعبه دنده 7 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.
 
 

اتومبیل جدید لامبورگینی وننو

این خودرو می‌تواند بیشتر 355 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و صفر تا 100 کیلومتر را تنها در عرض 2.8 ثانیه طی کند.طراحی این خودرو کاملاً واقعاً منحصر به فرد است، بیشتر المان های طراحی این خودرو از خودروهای مسابقه ای الهام گرفته شده مانند چراغ‌های بزرگ جلو و چراغ های بومرنگ مانند عقب. داخل خودرو هم مانند سایر لامبوها دارای طراحی خاصی است. چرخ های جلوی این خودرو 20 اینچی و چرخ های عقب هم 21 اینچی است، یک اسپویلر بزرگ هم برای روی زمین نگه داشتن این جت جنگنده طراحی شده است.
 
گران‌ترین خودروی لامبو!!! این خودرو 4.5 میلیون دلار قیمت خورده است. جالب است بدانید برای خیلی‌ها رقم ناچیزی است، از این خودرو به صورت سفارشی تنها 3 عدد تولید خواهد شد که متاسفانه همگی پیش فروش شده اند! در تصاویر مدل خاکستری رنگ این خودرو را می‌بینید اما این مدل تولیدی نمی‌باشد، 3 مدلی که تولید خواهند شد بر اساس پرچم ایتالیا به سه رنگ سبز، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. مدل خاکستری در نمایشگاه ژنو حضور پیدا خواهد کرد. همه چیز در این ویدئو مشخص است:
 

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود