عکس عروسی نجمه

بیوگرافی نجمه جودکی در ویکی پدیا
نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون متولد ۲۱ آبان سال ۱۳۷۱ در تهران است وی از سن ۱۵ سالگی به گویندگی در رادیو مشغول می شود و در این راه مرحوم مهران دوستی به او کمک شایانی می کند وی اجرای برنامه های متفاوتی نظیر کمی متفاوت ، سین مثل سریال ، فرصت ویژه ، مثبت هفده ، هفت ترانه و… در کارنامه هنری خود دارد ولی عمده شهرت او به دلیل حضور در برنامه هفت ترانه شبکه شما بود که با نقد های تند و جنجال هایی همراه بود و سبب شد مجری جوان برای ۴ سال ممنوع التصویر و خانه نشین شود!

نجمه جودکی کار خود را از اواخر سال ۸۷ از رادیو جوان شروع کرد و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. کارش را با اجرای قاب سفید و یار مهربان از شبکه ۲ ، نردبان از شبکه ۵ ادامه داد.. در شهریور ۸۹ با اجرای برنامه ی زنده فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک شد.فرصت ویژه تا اسفند ۸۹ به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد. اما در تابستان ۱۳۹۰ با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه ۱ به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت.در نظر سنجی مجریان شبکه یک به عنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد و حتی نامش بالاتر از محمد رضا شهیدی فرد قرار گرفت. نجمه جودکی برنامه سین مثل سریال (جشنواره انتخاب بهترین سریال شبکه یک در دهه ۸۰ ) را به همراه محمد سلوکی در نوروز ۹۰ اجرا کرد.و هم اکنون اجرای برنامه دیدار در شبکه جهانی جام جم.
جشن ازدواج نجمه جودکی در شب یلدا

عکس عروسی نجمه جودکی

نجمه جودکی مجری جوان و سرشناس تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس و فیلمی از مراسم ازدواجش در شب یلدا به روز کرد. این مجری کشورمان سال گذشته با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.
نجمه جودکی مجری و گوینده رادیو که بیشتر او را با برنامه سین مثل سریال و هفت ترانه میشناسیم جشن عروسی خود را در شب یلدا برگزار کرد.نجمه جودکی در سن 14 سالگی اولین اجرای خود را به طور کاملا اتفاقی انجام داد و از آن جا بود که دنبال علاقه اش رفت. درست در زمانی که سودای حضور در تلویزیون را داشت به گفته زنده یاد مهران دوستی عمل کرد و در رادیو به گویندگی پرداخت.

از «کمی متفاوت» می توان به عنوان کارهای شاخصش یاد کرد، در همان سال یعنی 1390 بود که به عنوان مجری بر تر شبکه یک انتخاب شد. در «سین مثل سریال» در کنار محمد سلوکی ترکیب بندی زیبایی از خود به جای گذاشت.

منبع:بیوگرافی نجمه جودکی

بیوگرافی نجمه جودکی


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود