یکی از مشکلاتی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم توانایی در دیلیت اکانت تلگرام است! در این سری از آموزش ها قصد داریم تا آموزش کامل حذف اکانت تلگرام را برای شما شرح دهیم، در ادامه این آموش با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت تلگرام

در مرحله اول آموزش می بایست به سایت تلگرام رجوع کنید. برای وارد شدن به صفحه دیلیت اکانت تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

my.telegram.org/auth?to=deactivate

در بخش your phone number می بایست شماره تماس خود که روی آن تلگرام دارید را وارد کنید. با مشاهده تصویر زیر می توانید متوجه این بخش شوید.

دیلیت اکانت تلگرام

پس از وارد کردن شماره و کلیک کردن روی دکمه next یک رمز عبور برای احراز هویت شما از سمت تلگرام به پیام رسان تلگرام شما ارسال خواهد شد. این رمز متشکل از اعداد و حروف انگلیسی است و لطفا توجه داشته باشید که حروف داخل این پیام ممکن است بعضا به صورت بزرگ و کوچک نوشته شده باشد و تلگرام به بزرگی و کوچکی حروف حساس است. برای درک بهتر این موضوع به تصویر زیر دقت کنید.

در ادامه شما باید کدی را که دریافت کرده اید را در فیلد Confirmation Code وارد کنید. سپس روی دکمه sign in کلیک کنید.

پس از این که کد را وارد کردید یک محیط همانند محیط بالا برای شما نمایان خواهد  شد، در این مرحله تلگرام از شما می خواهد دلیل خود برای حذف اکانت تلگرام تان را بنویسید لاذم به ذکر است که این بخش اجباری نیست و می توانید بدون نوشتن مطلبی روی دکمه done کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

این مرحله در واقع آخرین مرحله حذف تلگرام است، همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید با کلیک روی گزینه Yes, delete my account برای همیشه تلگرام شما حذف خواهد شد.

در صورتی که با تصویر فوق رو به رو شدید یعنی این که تلگرام شما حذف شده است و دیگر کسی نمی تواند به شما پیامی ارسال کند و همچنین در صورتی که از شما پیامی در تلگرام باقی مانده باشد (به عنوان مثال در گروه ها و…) عبارت Deleted account به جای نام شما نوشته خواهد شد. ممکن است با انجام مراحل بالا باز هم تلگرام شما فعال باشد، نگران این موضوع نباشید ممکن است اختلالی از سمت تلگرام باشد و پس از گذشت چند دقیقه شما از تلگران خارج خواهید شد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا آموزش افزایش عضو کانال تلگرام را آموزش دهیم. در صورتی که موارد بالا برای شما مفید واقع شده لطفا با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

افزایش اعضای کانال تلگرام

به طور کلی چند روش اصلی برای افزاش ممبر تلگرام وجود دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی از آن ها با صرف هزینه امکان پذیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا این راه ها را برای شما توضیح دهیم.

از راه های افزایش ممبر کانال تلگرام این است که شما مخاطبین خود را به کانال اضافه کنید این روش با یک سری محدودیت ها مواجه است به عنوان مثال شما فقط می توانید ۲۰۰ نفر از مخاطبین خود را به کانال اضافه کنید. ولی با این حال می تواند شروع خوبی باشد. خرید ممبر فیک برای کانال تلگرام از دیگر روش های بالا بردن اعضای کانال تلگرامی خرید ممبر فیک یا غیر واقعی است، شما می توانید به رایگان ممبر فیک به کانال تلگرامی خود اضافه کنید ولی خب هم زمان بیشتری از شما می گیرد و همچنین با محدودیت هایی رو به برو هستید ولی در هر حال ما در ادامه چند برنامه برای گرفتن ممبر فیک به شما معرفی می کنیم. اولین برنامه عضو در عضو تلگرام است، این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه ها میان فارسی زبانان است‌. می توانید با جستجو در بازار این برنامه را پیدا و نصب کنید.

برنامه تله ممبر نیز شرایطش تقریبا همانند برنامه عضو در عضو است و می توانید با جستجو در بازار و نصب آن به جمع کردن سکه بپردازید و سکه هایی که در برنامه جمع کرده اید را صرف افزایش عضو کانال خود کنید. لطفا توجه داشته باشید تمامی این برنامه ها ممبر فیک به شما اضافه می کنند و شما با افزایش ممبر فیک بازدید کانال شما بالا نخواهد رفت. تبادل کردن با دیگر کانال ها از دیگر روش های افزایش اعضای کانال تلگرام تبادل کردن با کانال های همسطح خود است، می توانید کانال های هم موضوع و همسطح خود را پیدا کنید و به ادمین های آن پیام ارسال کنید و درخواست تبادل کنید به این شکل می توانید اعضای واقعی کانال تلگرامی خود را افزایش دهید. علاوه بر روش های بالا ا استفاده از مطالب کاربردی و کاربر پسند است در صورتی که شما مطالب بسیار خوب در کانال به کار ببرید کاربران شما پیام های شما را در دیگر گروه ها فوروارد می کنند و ممکن است افراد دیگری که پیام شما را می بینند از مطالب شما خوششان بیاید و وارد کانال شما بشوند. البته پیشنهاد می کنیم خود شما نیز در تعداد زیادی گروه عضو شوید و پیام هایی که فکر می کنید عامه پسند باشد را به تمامی گروه هایی که عضو هستید ارسال کنید این کار هم باعث افزایش عضو کانال شما می شود و هم بازدید مطاب شما را بالا می برد. تا به این جا هر روشی که برای شما گفتیم به صورت رایگان بوده اما اگر می خواهید برای کانال خود هزینه کنید پیشنهاد می کنیم یک بنر و یک متن تبلیغاتی کارآمد آماده کنید و به کانال های فاخر و هم موضوع تلگرامی تبلیغ بدهید. با انجام این کار شما مطمئنن ممبر خوبی کسب می کنید. ممنونیم که در این آموزش با ما همراه بودید در صورتی که در هر جای آموزش مشکلی داشتید در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید. اگر این آموزش برای شما کار آمد بود لطفا با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این مطلب برگرفته از سایت مای ترفند است.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود