بیوگرافی ماکان بند

بدون دیدگاه

بیوگرافی ماکان بند (امیر مقاره و رهام هادیان) + تصاویر

بیوگرافی ماکان بند

این روزها شاهد ظهور گروه های موسیقی مختلف هستیم. ماکان بند یکی از این گروه ها می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با انتشار آهنگهایی مخاطبین و هواداران زیادی را به دست بیاورد.
اعضای گروه
امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان این گروه می باشند و یاشار خسروی مدیر هنری گروه می باشد که به واسطه حمایت او این گروه شکل گرفت . همچنین امیر میلاد نیکزاد تنظیم کننده این گروه می باشد که اکثر تنظیم ها را وی انجام می دهد.

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند متولد سال 3 دی 1370 است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۲۱۷ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی amirmaghare_official است.

بیوگرافی ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان یکی از خوانندگان مهم گروه ماکان بند در مرداد ماه 1369 متولد شده است. صدای وی زیبا و همچنین دارای حسی عاشقانه است رهام هادیان ترانه ساز و آهنگساز و همچنین خواننده است وی دوست صمیمی امیر مقاره است و در همه عکس های منتشر شده در صفحات مجازی خود این دو خواننده تعطیلات خود و روزهای خود را در کنار یکدگیر هستند وی در اینستاگرام ۷۹ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی rohamhadian_official است.

آهنگها : این گروه تا کنون چندین اهنگ منتشر کرده اند اما به واسطه آهنگهای هر بار این در رو و دلگیری توانستند به خوبی شنیده شوند.

منبع: بیوگرافی ماکان بند

بیوگرافی ماکان بند

 

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود