تم پارک آبی اوشن منحصر به فردترین پارک آبی روباز ایران، همزمان با دهه فجر در جزیره کیش افتتاح شد،

بازی‌های تم پارک آبی اوشن کیش از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است و بخشی از آن نیز از کشور بلژیک خریداری شده است.

این پارک ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار و 300 نفر را داراست و البته مهترین ویژگی آن این است که پارک در منطقه پرواز ممنوع واقع شده، و هیچ سازه بلندمرتبه‌ای نیز در مجاورت آن وجود ندارد لذا امکان دید هوایی در این منطقه نیز وجود نخواهد داشت و بانوان هم می توانند به راحتی می توانند هم از تمام قسمت های آن استفاده کنند و هم حمام آفتاب بگبرند.شاخصه ای که برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه نیز بسیار مهم است و کمک بزرگی به جذب گردشگر خارجی خواهد کرد.

داستان راز قلعه خورشید

عکس هایی از پارک ابی کیش

داستان تم پارک آبی اوشن بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره ای حمله می کنند. دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می کنند و آن را تصرف می کنند. سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می گیرند با دزدان دریایی مبارزه کنند و قلعه خورشید را باز پس بگیرند.
این مجموعه 17 راید پارک( راه آبی) دارد که به سه دسته راید های آرام، تند و هولناک تقسیم میشود.

راید های آرام (سرگرم کننده و مفرح)

این رایدها و استخرها برای ایجاد محیطی آرام و مفرح در کنار رایدهای پرهیجان طرحی شده اند:

استخر موج
راشین ریور(رودخانه ای 550 متری حول مجموعه)
استخر دینگو (جکوزی پلکانی)
سرسره برکو(مخصوص کودکان)
چالاب (راید محبوب کودکان)
استخر آبان
جکوزی رابو
استخر آبتین نوجوانان

منبع:عکس هایی از پارک ابی کیش

عکس هایی از پارک ابی کیش


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود