طاها شریعتی به استقلال پیوست

بیوگرافی طاها شریعتی

طاها شریعتی مدافع تیم ملی فوتبال نوجوانان که در این رقابت ها درخشش ویژه ای هم داشت با تیم فوتبال استقلال تهران برای یک سال به توافق رسید که قرار است در تیم امید استقلال بازی کند.

شریعتی پیش از این در تیم مقاومت تهران عضویت داشت و سبک بازی او بسیار شبیه به پژمان منتظری بازیکن کنون تیم ملی فوتبال ایران و اسبق باشگاه استقلال است.
خود طاها شریعتی در این باره می گوید : من اصالتا تبریزی هستم اما فوتبالم را در تهران آغاز کردم. از طریق استعدادیاب ها به تیم مقاومت و سپس به تیم ملی نونهالان رفتم. خودم را نشان دادم و جایم در تیم های پایه محکم شد. حالا هم بعد از ۵ سال بازی کردن در تیم مقامت پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم استقلال قراردادی یکساله امضا کردم و قرار است طی روزهای آتی برای حضور درتیم امید استقلال آماده شوم.

طاها شریعتی شماره ۶ تیم نوجوانان خاطرنشان کرد: من طرفدار دو آتشه استقلال هستم و خوشحالم که به این تیم رفتم. معمولا الگوی خاصی ندارم اما بازی پژمان منتظری را دوست دارم و به نظرم او فوتبالیست بسیار قابلی است. در بین بازیکن خارجی هم علاقه زیای به استیون جرارد و تیاگو سیلوا دارم. جالب است که بدانید من ابتدا مدافع راست بودم و سپس در پست هافبک دفاعی بازی کردم اما در تورنمنت قزاقستان وقتی در پست دفاع آخر به میدان رفتم بهترین بازیکن شدم و دیگر دفاع آخر ماندم. با این حال ضمن علاقه زیادی که به پست هافبک مرکزی دارم در هر پستی که مربیان صلاح بدانند بازی می کنم و مشکلی با این قضیه ندارم. چون شماره ۶ می پوشم و تبریزی هم هستم خیلی ها مرا با کریم باقری مقایسه میکردند.

منبع:بیوگرافی طاها شریعتی

بیوگرافی طاها شریعتی


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود