بیوگرافی صبا راد

بدون دیدگاه

صبا راد یکی از مجریان برنامه به خانه برمی گردیم که از شبکه پنج سیما به طور زنده پخش می شود، می باشد. ایشان در سال ۷۵شروع کار خود را در رادیو آغاز نموده است . در سال ۸۸ وارد تلویزیون گردید. صبا راد متولد آبان ۵۸ می باشد. خبر طلاق او از همسرش مرتضی علی آبادی درفروردین۹۵ رسانه ای گردید. در ادامه با بیوگرافی صبا راد در خدمت شما هستیم.

فاطمه راد یکی از مجریان برنامه ترکیبی “به خانه برمی گردیم” بود که این برنامه به طور زنده حدود دوازده سال است که از شبکه پنج پخش می گردد. ایشان متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ می باشند. او از جمله نویسندگان رادیویی نیز به شمار می آید. خبر ازدواج صبا راد با مرتضی علی آبادی در فروردین ۹۴ رسانه ای شد. در ادامه با بیوگرافی صبا راد همراه ما باشید.

بیوگرافی صبا راد ( فاطمه راد)

فاطمه راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۸ می باشد که با اصرار یکی از دوستانش برای تست گویندگی اقدام کرده است و از سال ۷۵ با گویندگی برنامه ” ورزش، نشاط، تندرستی” فعالیت خود را در رادیو آغاز نموده است. او به عنوان نویسنده و گوینده برتر ( استان گیلان ) در جشنواره تولیدات مراکز استان ها انتخاب شده است. صبا راد از سال ۸۸ وارد تلویزیون گردید. او علاوه بر مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم،در سال ۹۲ تهیه کنندگی برنامه ای صد قسمتی در شبکه پنج را نیز بر عهده گرفته است.

او در آذرماه ۱۳۹۲ با مرتضی علی آبادی ازدواج نموده است که خبر ازدواج این دو در فروردین ماه سال ۹۴ رسانه ای گردید. مرتضی علی آبادی در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ اعلام کرد که حدود شش ماه است که از صبا راد جدا شده است و هیچ نسبتی با وی ندارد. او در این مورد گفته است: قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد.

بیوگرافی صبا راد

مرتضی علی آبادی به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی شمعدونی به کارگردانی سروش صحت برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن در چندین سریال دیگر بازی نموده است. او همچنین مدیر باشگاه تنیس استقلال و مدیر تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی ایران است.

فاطمه راد در این اواخر مجری گری نمی کند و به کارهای دیگری از جمله به دکلمه خوانی ترانه روی آورده است. شایعه ازدواج او با مانی رهنما خواننده پاپ ایرانی با توجه به انتشار عکس های صبا راد در کنار مانی رهنما اوج گرفته است. ولی تا کنون خبری مبنی بر تکذیب آن از سوی این دو منتشر نشده است.

منبع:بیوگرافی صبا راد

بیوگرافی صبا راد


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود