بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام متولد 13 اسفند 1348 در تهران، بازیگر است

فعالیت خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و تحصیل در رشته بازیگری آغاز کرد، بیشتری کاری های هنری خود را در تئاتر انجام داده، بازی در فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر فرهادی باب جدیدی در فعالیت های هنری او باز کرد.
از شروع تا چهارشنبه سوری

سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید. او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

بازی تحسین بر انگیز در چهار شنبه سوری پس از بازی در این سریال شرایط خوبی برای حضور او در سینما فراهم شد. اگرچه فیلم های نخست او تا فیلم چهارشنبه سوری چندان باب میل مخاطبانش نبود اما بازی تحسین برانگیز او در فیلم چهارشنبه سوری دوره جدیدی از بازی او را در سینما نوید داد.

بیوگرافی پانته آ بهرام

شهرت در تلویزیون

پانته آ بهرام در تلویزیون کارش را با مجموعه هایی چون «وکیل»، «پلیس جوان»، «سکوت»، «چهره به چهره»، «بحران معنویت » و «مسافر» آغاز کرد اما نقطه عطف این حضور به سریال «مسافر» باز می گردد.
ازدواج و طلاق

پانته آ بهرام با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرده است، اما طبق شنیده ها ین دو مدت هاست از بکدیگری جدا شدند، پانته آ بهرام یک فرزند پسر دارد

هیجان فوتبالی و استقلالی

به فوتبال علاقه دارد، میگوید در بازی ایران استرالیا حالتی شبیه سکته را گذراندم از هیجان زیاد کارم به بیمارستان کشید و برادرم به دادم رسید بعد از آن چشمم ترسید و بازی تیم ملی را گذری نگاه می‌ کنم، او استقلالی است و همیشه پیگیر نتایج این تیم میباشد.
جوایز

در سال 1370 جایزه اول بازیگری برای نمایش مرگ یزدگرد را برد، و در این سالها افتخارات مختلفی برای خود کسب کرد، آخرین آن برنده دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگرنقش اول زن ازسی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روز روشن است.

منبع:بیوگرافی پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود