بیوگرافی سام اصغری

بدون دیدگاه

بیوگرافی سام اصغری نامزد بریتنی اسپیرز + عکس

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری متولد ۱۳۷۳ ، مربی بدنسازی،مدلینگ و بازیگر کلیپ های تبلیغاتی میباشد. همچنین سام اصغری چندی پیش در یکی از کلیپ برینتی اسپیرز حضور پیدا کرد و آشنایی این دو از آن روز آغاز شد.
سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری بازیگر و مدل ایرانی امریکایی است. سام اصغری مقیم لس انجلس امریکا میباشد. سام اصغری مربی بدنسازی است و اخیرا به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است.
وی مربی پرورش‌اندام و بدنسازی است که متولد ایران است و نه سال پیش از اینجا به آمریکا مهاجرت کرده است. سام از چندی پیش فعالیت‌های حرفه‌ای خود را به عنوان مدل و بازیگر شروع کرده است. بریتنی که خود دو فرزند یازده و ده ساله از همسر سابقش کوین فدرلاین دارد شب تحویل سال نوی میلادی را در کنار اصغری جشن گرفت و آن‌ها علاوه بر اینکه به همراه هم به رستورانی ژاپنی در لس‌آنجلس رفتند و شامی رمانتیک خوردند چند عکس مشترک از شب تحویل سال ۲۰۱۷ را هم با هواداران‌شان به اشتراک گذاشتند.
وی در خارج از کشور محبوبیت بسیاری بخاطر و تیپ و ظاهر و اندام دارد سام اصغری در ویدئو های معروف خوانندگان خارجی هم حضور دارد او در ویدئو بریتین اسپیرز مشغول به کار شد و بعد از این کلیپ با بریتنی اسپیرز خواننده معروف تصاویر آنها دیده شد و بعد روزنامه های خارجی رابطه دوستی سام اصغری که اصلیت ایرانی دارد را با بریتی اسپیرز تایید کردند وی عکس های دیگری هم در شبکه مجازی از خود منتشر کردند و هیچگاه این دوستی را تکذیب نکردند.

بیوگرافی سام اصغری

منبع:بیوگرافی سام اصغری 

بیوگرافی سام اصغری


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود