چگونه خطا های کامپیوتر را رفع کنیم؟

 

خطا ها ممکن است به دلایل مختلفی روی کامپیوتر شما ظاهر شوند, یکی از این دلایل می تواند عدم بارگذاری کامل فایل باشد و یا اینکه فایل نصب شده با ویژگی های کامپیوتر شما سازگاری نداشته باشد.

 

مراحل

بکاپ گرفتن ار اطلاعات

  1. از همه ی فایل های مهم کامپیوتر خود از جمله عکس ها و فیلم ها پشتیبان بگیرید. این خیلی مهم است که از فایل های مهم کامپیوتر خود در سی دی کپی داشته باشید که اگر هنگام رفع مشکل کامپیوتر اتفاق اشتباهی رخ داد, اطلاعات سیستم خود را از دست ندهید.

بررسی دلیل خطا

  1. دلیل پیام خطا را مشخص کنید. در نظر بگیرید که هنگام ظاهر شدن پیام خطا در حال انجام چه کاری بوده اید, برنامه ای که این خطا را به وجود می آورد, شناسایی کنید؛ نسخه ی برنامه ای که استفاده می کنید را یادداشت کنید و ببینید زمان بروز خطا آن برنامه در تلاش اجرای چه فایلی بوده است.

برنامه ی ضد ویروس

  1. رایانه ی خود را با برنامه ی ضد ویروس اسکن کنید و ویروس های سیستم را حذف کنید. ویروس ها می توانند دلیل بسیاری از خطا های ظاهر شده در سیستم شما باشند و شما با حذف این ویروس ها می توانید مشکل سیستم خود را رفع کنید.

اسکن برنامه ها

  1. زمانی که سیستم خود را ویروس کشی کردید, ببینید آیا دوباره آن خطا ظاهر می شود یا خیر.

جستجو کردن دلیل خطا سیستم

  1. اگر هنوز خطا رفع نشده است, می توانید دقیقا متن خطا سیستم خود را درون مرورگر مورد علاقه ی خود تایپ کنید تا دلیل آن را متوجه شوید.

 

  1. راه حل های پیشنهادی برای رفع این خطا را مطالعه کنید.

 

  1. اگر با انجام دادن مراحل پیشنهادی نتوانستید مشکل سیستم خود را برطرف کنید, با پشتیبانی فنی محصول تماس بگیرید. تمام کارهایی که به جهت رفع این مشکل انجام داده اید و نتیجه نگرفتید را با پشتیبان فنی در میان بگذارید.

 

منبع : چگونه خطا های کامپیوتر را رفع کنیم؟


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود