چگونه در اندروید، مرورگر Google Chrome را به عنوان پیش فرض انتخاب کنیم؟

 

پروسه ی تنظیم مرورگر Chrome به عنوان پیش فرض برای هر سیستمی متفاوت است. در حالیکه می توانید از تنظیمات مرورگر Chrome برای تنظیم به عنوان پیش فرض استفاده کنید اما تنظیم از طریق سیستم مطمئن تر است. شما می توانید در سیستم عامل های Windows, macOS و Android , مرورگر Chrome را به عنوان پیش فرض تنظیم کنید. اگر از iOS استفاده می کنید ابتدا باید قفل شکنی دستگاه را انجام دهید. برای تغییر موتور جستجوی خود به Settings > Safari > Search Engine بروید و از میان Google, Yahoo یا Bing انتخاب کنید.

 

مراحل

chrome

  1. اگر هنوز Chrome را نصب نکرده اید, آن را نصب کنید. قبل از تنظیم, مرورگر Chrome حتما باید نصب شده باشد. شما می توانید کروم را از Google Play Store دانلود کنید.

setting

  1. برنامه ی Settings را باز کنید. شما می توانید این برنامه را در یکی از صفحه های اصلی منو یا در منوی کشویی برنامه ها پیدا کنید.

  1. “Apps” یا ” Application manager ” را انتخاب کنید. تمام برنامه های نصب شده در دستگاه شما نمایش داده می شود.

مرورگر پیش فرض قبلی

  1. مرورگر پیش فرض قبلی خود را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اگر این مرورگر روی دستگاه شما نصب شده باشد ممکن است لازم باشد به زبانه ی “All” در لیست برنامه ها بروید.

اکثر مرورگر ها “Browser” یا ” Internet ” نام دارند.

Clear defaults

  1. روی دکمه ی “Clear defaults” ضربه بزنید. در صفحه ی برنامه ها به دنبال این گزینه باشید. در دستگاه های Android 6.0+, ابتدا لازم است روی “Open by default” ضربه بزنید.

لینک در ایمیل

  1. روی یک لینک در ایمیل یا صفحه ی وب ضربه بزنید. زمانیکه پیش فرض ها را پاک کردید, لازم است روی یک لینک ضربه بزنید.

Google Chrome

  1. “Google Chrome” را از لیست برنامه ها انتخاب کنید. تمام مرورگر های نصب شده روی دستگاهتان را در این قسمت مشاهده خواهید کرد. روی Google Chrome ضربه بزنید.

گزینه always

  1. برای انتخاب Chrome به عنوان پیش فرض روی “Always” کلیک کنید. اکنون مرورگر Chrome به عنوان پیش فرض تنظیم شده است.

 

 

 

منبع : چگونه در اندروید مرورگر Google Chrome را به عنوان پیش فرض انتخاب کنیم؟


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود